Joachim_F Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Trollmennene inntar Vietnam-krigen i Magicka: Vietnam. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vet ikke. Med dette prosjektet henger jeg mellom for dumt og awesomeness itself. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Om vi får knerte amerikanere, er dette et sikkert kjøp for min del Endret 2. mars 2011 av Avien Lenke til kommentar
Are Elvestad Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Mer mellom merkelig og awsomeness! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvis noen er erklærer at dette er "for dumt", så er det et industrisykdomstegn, og dette er kuren. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bare så folk ikke misforstår, så skal jeg være litt pirkete. Det fins 8 ulike grunntyper magi og for å lage en ildkule må man blande ild Og stein, bruker man bare ild blir det en flammekaster anywho Syns dette bare er utrolig morsomt! Som de fleste andre så digger jeg måten de ikke tar seg så høytidelig på. Og at de spiller på den nisjen får de til veldig bra, for å si det sånn. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 HaHA! Genialt! Dette blir drit bra. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Dette var jo bare genialt sprøtt Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Likte Magicka, men dette her går i den mer tullete retningen så jeg står fint over. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Bare så folk ikke misforstår, så skal jeg være litt pirkete. Det fins 8 ulike grunntyper magi og for å lage en ildkule må man blande ild Og stein, bruker man bare ild blir det en flammekaster Ok, takk for info. Har rettet i artikkelen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kanskje på tide jeg prøver Magicka snart. Liker at de våger å satse på slike tullete idéer. STalin vs Martians eller hva det nå het glemmer vi lett, men hvorfor ikke se Santa Claus Conquers the Martians? Noen tullete konsepter funker faktisk. Lenke til kommentar
alve_g96 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 genialt cover! bc2 in my heart !!!!! Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Ville bare si at det er opp til fem ulike typer magi man kan ha aktiv. For øvrig ser dette ut til å bli awesome Q+F+A+S+A = Profit Endret 2. mars 2011 av JTBringe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har ikke noe forhold til Magicka utover en demo, men dette er bare fantastisk. Lage sin egen versjon av en sang så tullete at den i utgangspunktet ikke har noe i en krig å gjøre og stjele coveret til landsmennene i DICE på toppen? Det er bare for godt til å være sant. Det Magicka-bildet er forøvrig dritstilig. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bare så folk ikke misforstår, så skal jeg være litt pirkete. Det fins 8 ulike grunntyper magi og for å lage en ildkule må man blande ild Og stein, bruker man bare ild blir det en flammekaster Ok, takk for info. Har rettet i artikkelen. Liker ikke å være pirkete, bare så det er sagt. Men kombinasjonene er så mange at det er fantastisk! Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Likte Magicka, men dette her går i den mer tullete retningen så jeg står fint over. Magicka generelt har gått i den tullete retningen, det er halve poenget med spillet. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Likte Magicka, men dette her går i den mer tullete retningen så jeg står fint over. Magicka generelt har gått i den tullete retningen, det er halve poenget med spillet. Bleigh! Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Didn't see that one comin', men det kan bli så pass sprøtt og sært at det blir kult Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Daaaaaa blir det bare å flekke opp visa'n og kjøpe Magicka, spille mest mulig og så repetere når Magicka: Vietnam kommer. Cannon Fodder anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå