Joachim_F Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Svenskene gjør et stort sjangerbyks, og kunngjør Scrolls. Les hele saken Lenke til kommentar
Neon401 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Interessant konsept. Tror ikke det er noe for meg personlig, virker som et nisjespill for spesielt interesserte. Lenke til kommentar
dask Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bra at de allerede har ett neste spill, men fokusen burde vært på minecraft. Gi det en fastsatt dato og blitt ferdig med det burdet vært prioriteten i min mening. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kan ikke han gjøken få gjort ferdig Minecraft? Kommer sjeldent oppdateringer, og de få som kommer er egentlig bare mods som har vært tilgjengelig altfor lenge. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvorfor skal han gjøre det ferdig når vi allerede har betalt for det? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Minecraft burde aldri bli ferdig spør du meg. Sett gjerne en vilkårlig dato og gå ut av beta, men det er så å si uendelig med innhold som kan legges til uten at det endrer på kjerneopplevelsen. Minecraft er et spill som krever at man selv lager sin egen morro. Dersom dere stadig trenger oppdateringer for å kose dere med spillet er det kanskje best med en pause? Når det gjelder spillet i artikkelen så har jeg aldri opplevd at samlekortspill på pc ikke krever at man stadig bruker penger på flere kort. Får vente å se hvordan det blir, men ingen store forventninger. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bra at de allerede har ett neste spill, men fokusen burde vært på minecraft. Gi det en fastsatt dato og blitt ferdig med det burdet vært prioriteten i min mening. Du skjønner vel at det ikke er samme programmererne som jobber på Minecraft som jobber med Scroll? Hvor kjedelig verden hadde blitt om et selskap uansett størrelse kun kunne jobbe med en ting av gangen Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 http://www.scrolls.com/ Dere burde legge til hjemmesiden for spillet i artikkelen. synes det høres fryktelig interresant ut selv er stor fan av minecraft Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Meh. Må innrømme jeg er litt skuffet over at dette var den store hemmeligheten. Definitivt ikke min greie, men jeg vil sannsyligvis gi det en sjanse om det kommer en "demo" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå