Andrew-91 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har en liten asus bærbar pc hvor noen av Fn funksjonene ikke vil virke Kan det være bare noen instillinger, eller må jeg laste ned ny driver, eller eventuelt reinstallere pc? Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Har en liten asus bærbar pc hvor noen av Fn funksjonene ikke vil virke Kan det være bare noen instillinger, eller må jeg laste ned ny driver, eller eventuelt reinstallere pc? Hva slags PC har du? Jeg har akkurat slitt med det samme og jeg har Asus X52J. Det jeg måtte gjøre var å reinnstallere ATK Package-driverene som er knyttet til hotkeys. De finnes på AsusTek sine hjemmesider. Virker forresten tasten når du manuelt starter hcontrol.exe? (skal ligge i ATK Package-mappa) Det var det som skjedde med meg. Gi en lyd om du trenger mer hjelp. Endret 2. mars 2011 av Sesseth Lenke til kommentar
Andrew-91 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Har en liten asus bærbar pc hvor noen av Fn funksjonene ikke vil virke Kan det være bare noen instillinger, eller må jeg laste ned ny driver, eller eventuelt reinstallere pc? Hva slags PC har du? Jeg har akkurat slitt med det samme og jeg har Asus X52J. Det jeg måtte gjøre var å reinnstallere ATK Package-driverene som er knyttet til hotkeys. De finnes på AsusTek sine hjemmesider. Virker forresten tasten når du manuelt starter hcontrol.exe? (skal ligge i ATK Package-mappa) Det var det som skjedde med meg. Gi en lyd om du trenger mer hjelp. Fant ut av det, reinstallerte driver og da virket alle Fn funksjonene. Men takk for svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå