Gå til innhold

Xsyon Prelude - MMO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nettopp kjøpt og instalert spille, ser bra ut så langt, men de er noen ting som mangler enda, kan ikkje bygge elle leite etter resurser enda vist,

prøver og komme meg inn i hopi tribe

Jepp, sitter og venter på at de skal åpne opp for en del funksjoner. Skulle egentlig blitt gjordt i går, men de jobber på spreng med å løse noen problemer med lag osv :)

Har fått laget en tribe selv(Eye of Serenity), men vi er bare 7 stykker foreløpig. Satser på å få tak i flere snart =)

Edit: Hører rykter om at de vil legge til flere junk piles og skru på funksjoner senest i morgen.

Endret av Tonbo
Lenke til kommentar

har nettopp kjøpt og instalert spille, ser bra ut så langt, men de er noen ting som mangler enda, kan ikkje bygge elle leite etter resurser enda vist,

prøver og komme meg inn i hopi tribe

Jepp, sitter og venter på at de skal åpne opp for en del funksjoner. Skulle egentlig blitt gjordt i går, men de jobber på spreng med å løse noen problemer med lag osv :)

Har fått laget en tribe selv(Eye of Serenity), men vi er bare 7 stykker foreløpig. Satser på å få tak i flere snart =)

Edit: Hører rykter om at de vil legge til flere junk piles og skru på funksjoner senest i morgen.

Komme dere til å spille god elle stygge:)

Lenke til kommentar

Kikket kjapt på dette etter jeg så denne tråden men eg fremdeles veldig usikker, konseptet i seg selv digger jeg, men jeg vet ikke hvordan dette kommer til å fungere og om det er verdt å bruke 200 kroner på...noen som har lyst til å overtale meg?

Lenke til kommentar

Gode/nøytral. Blir mer en trader grupper tenkte vi

Hmm, så på det offisielle forumet at veldig mange var misfornyøde. Tror nok jeg venter litt med dette

Kanskje like så greit. Spillet er gøy, men de har hatt en del oppstartsproblemer.

Ser ut som de endelig begynner å åpne for ting på serveren nå da. Gleder meg til å komme skikkelig igang

Lenke til kommentar

Hmm, så på det offisielle forumet at veldig mange var misfornyøde. Tror nok jeg venter litt med dette

Kanskje like så greit. Spillet er gøy, men de har hatt en del oppstartsproblemer.

Ser ut som de endelig begynner å åpne for ting på serveren nå da. Gleder meg til å komme skikkelig igang

Har nå fått lasta ner siste patch i hele etter middaq, men nå ser de ut som alt stagge så xsyon, både forumet og connection e på tryne

Lenke til kommentar

Har du spilt dette Tonbo? Som sagt så vurderer jeg å kjøpe det, men vet ikke...jeg hadde elsket å vært en "trader" og bare vandret rundt i verdenen på jakt etter de som trenger noen supplies og bygge mitt eget lille imperium :p

Lenke til kommentar

Har du spilt dette Tonbo? Som sagt så vurderer jeg å kjøpe det, men vet ikke...jeg hadde elsket å vært en "trader" og bare vandret rundt i verdenen på jakt etter de som trenger noen supplies og bygge mitt eget lille imperium :p

Jepp, men trading i dette spillet har litt igjen å gå. Foreløpig er det lettere å trade med nærliggende tribes(eller folk som driver for seg selv). Dersom du bærer på 20 granitt/limestone steiner, så beveger du deg ikke så veldig fort at det gjør noe. Og for øyeblikket har de valgt å ikke implementere noe pengesystem. Man kan finne dollar osv i skraphauger, men disse er ikke værd noe uten at folk selv velger å ta dem i bruk ;)

Er egentlig et spill jeg anbefaler, men pga oppstartsproblemene, er det kanskje bedre å vente littegrann hvis det er sånn du vil spille. Trading blir mer interessant når de kommer til å legge til mining og mer sjeldne varer osv. ;)

Endret av Tonbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...