AltF4 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg mener kjørefølelsen i denne spilløkten av spillet. Ting er nødvendigvis på et stadie hvor alt er i stadig finpuss enda, og kjørefølelse er nok ikke det aller viktigste i et spill hvor bilkjøring for det meste gjøres som transport, men de bilene jeg har forsøkt har vært regelrett såpeglatte på ethvert føre. Argh, Rockstar hadde ikke i mine øyne laget ordentlig kjøring i GTA IV heller, at du mener kjøringa her er dårlig lover absolutt ikke godt. Kan ikke skjønne at utviklere ikke gidder å bruke tid på å sørge for at alle deler av spillet sitt, selv de som ikke egentlig benyttes mest, fungerer tilnærmet optimalt. Får håpe de gir kjøringa et løft før spillet slippes. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 I forhold til ting som Saint's Row, APB og Crackdown-spillene er kjøringen i GTA IV en drøm. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nå har jeg ikke prøvd APB, men er helt enig i Crackdown. Når det gjelder Saint's Row 2 er jeg uenig med deg, men i og med at du silte på PC-versjonen (har ikke prøvd den) er det slettes ikke umulig at du kan ha rett. På konsoll er den derimot helt herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå