HelloKjersti Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dantes demonjakt fortsetter i kinosalen. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bare de ikke henter inspirasjon fra Twilight filmene eller no slikt, kan dette bli bra Lenke til kommentar
Neon401 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har mine tvil til dette, men det kan jo hende det blir kult. Håper ikke den handler om Nero som jeg synes var en veldig typisk og kjedelig karakter i forhold til Dante. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Tviler at dette kommer til å funk, men jeg skal i det minste få med meg traileren (som ofte pleier å være kulere enn filmen i slike tilfeller) og... tja, tror jeg stopper der gitt Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 De som lagde resident evil filmene ja..... Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 nei nei nei....nå ødleger dei enda ein spill serie med dårlig inspilling.... Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 De som lagde resident evil filmene ja..... Akkurat det jeg tenkte også. Skjønner meg ikke på folk som synes de i det hele tatt er verdt noe mer enn å se traileren. Lenke til kommentar
BlackNisse Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 delte meinger her. kan bli bra kan bli dårlig, anime serien var jo bra den likte eg men var for kort sikert på grunn av di ekstremt sære måtene di kjører anime serier på japan Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Den første Resident Evil-filmen var veldig bra. Men så ble hele greia ***kjørt! Akkurat som de ikke visste va de holdt på med. Men har likevel håp om at denne filmen skal bli bra! Endret 1. mars 2011 av fytech Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg syntes å høre rykter om så mange spill som skal bli filmer, men som jeg aldri hører noe mer til, f. Eks castlevania ( kanskje det er like greit?) Selv blizzard, som bruker å levere, har vært mistenktsomt stille med warcraftfilmen. Jeg likte "final fantasy"-filmene, så jeg ser potensiale i sjangrene iallefall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg syntes å høre rykter om så mange spill som skal bli filmer, men som jeg aldri hører noe mer til, f. Eks castlevania ( kanskje det er like greit?) Selv blizzard, som bruker å levere, har vært mistenktsomt stille med warcraftfilmen. Jeg likte "final fantasy"-filmene, så jeg ser potensiale i sjangrene iallefall. Blizzard har vel vett nok til å vente til de ser et manus de kan stå hundre prosent bak og samtidig finne folk de vet de kan snakke med underveis. Jeg er alltid positiv til slike prosjekter på forhånd, men med tanke på den heller minimale historien i spillserien er det vel neppe noen episk saga vi får i denne filmen - og det er neppe meningen heller. Uansett, om de tar seg bryet med å faktisk kopiere noen av triksene til Dante kan det om ikke annet bli utrolig stilig å se på. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Spørs om Dante får beholde den gamle looken eller om han får den nye? =P Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 jeg boikotter filmen hvis de lager filmen basert på DmC,han jævla twilight faggen som NT sier er Dante,ligner faen ikke i det hele tatt. Da burde de heller starte fra begynnelsen og ta plottet fra DMC1-3 isåfall og muligens DMC4. jeg boikotter filmen hvis de lager filmen basert på DmC,han jævla twilight faggen som NT sier er Dante,ligner faen ikke i det hele tatt. Da burde de heller starte fra begynnelsen og ta plottet fra DMC1-3 isåfall og muligens DMC4. Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tja.. Serien er helt ok. Det er Nero på bildet btw. Lenke til kommentar
BiancoAngelo Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja... Dette kan bli interessant, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå