Joachim_F Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Nå kan du teste skytespillet Crysis 2 på datamaskinen. Les hele saken Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Kanskje mekke sammen en torrent?Krever denne demoen "ea konto" eller "gamespy konto"?Gidder ikke alt det der pakket =p Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Krever denne demoen "ea konto" eller "gamespy konto"? Det gjør den sikkert. Irriterende, for jeg bruker de greiene så sjeldent at jeg aldri husker brukernavn/passord.. Men det blir interessant å se hvordan pc'en takler dette. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Logget inn med gamespy kontoen min! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bra at uansett hva slags nick jeg bruker så får jeg beskjed om at det er invalid! Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Da er demoen prøvd ut, må si meg utrolig skuffet egentlig. Satser på at singleplayer blir bedre enn dette. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvis det ikke er dual gpu støtte så blir jeg sinna! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Der er dualgpu støtte men du må bruke spesifike drivere for å få det. Hvorfor i alle dager kan man ikke slippe singleplayer demoer? Jeg er så ekstremt lei av tonnevis av titler som kun får multuplayer demoer. MP gir meg ikke noe godt inntrykk av et spill det gir kun innblikk i hvordan jeg raskest og best mulig kan ta livet av andre som løper rundt som helstressa høns. Selvfølgelig er co-op artig. Det er Singleplayer som gir meg et godt inntrykk av arbeidet man har lagt ned i tittelen og vil jeg ha et nogenluden tilstrekkelig inntrykk av sjela Crytek har lagt i denne tittelen vil jeg ha en god SP demo. Jeg forstår at det er enklest å slippe en demo hvor man slipper løs hundrevis av red-bull rusa gærninger på et lukket område og gi dem mange morsomme våpen til å ta livet av hverandre med. Men dette begynner å bli ødeleggende for spillindustrien i mine øyne. Endret 1. mars 2011 av Kendu Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Får ikke logga inn.. Får enten feilmeldinger som ikke gir særlig mening, eller så skjer det ingenting. Tror jeg drøyer med dette til i morra.. Endret 1. mars 2011 av Riboflavin Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg får logget inn. Bruker bare min MyCrysis bruker som jeg har hatt i litt over 1 år. Har du prøvd å registrere deg på nettsiden? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Får ikke logga inn der, men nå står det også at de har problemer pga stor pågang.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Får logget fint inn jeg. Endret 1. mars 2011 av amir90 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Har heller ikke fått logget in. Kjipt siden jeg har glede meg til 1st mars ett par dager. jaja får vente til i morgen og håpe at de har fått fikset det da. Endret 1. mars 2011 av Edge Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) får logget meg inn! men uansett vilken server eg prøver så "host cannot be connected", prøvd admin og brannmur og crysis er det einaste eg har problemer med=/ Endret 2. mars 2011 av RoaRawR Lenke til kommentar
realnils Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Tips til de som ikke kommer seg inn på serverene. Slipp programmet gjennom brannmuren din, og kjør programmet som Administrator. Funket for meg. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nå er det en dag etter og de har fortsatt ikke fikset det :\ Skuffende, har lyst til og prøve dette, andre som har fått spilt forteller meg de har storkost seg. Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 jeg har hatt store problemer med og få logget meg på server.i dag får jeg ikke logget mp i crysis2.jeg er ikke noe stor mp spiller,men jeg må si at jeg liker mp på crysis2 veldig godt.det er nok den beste mp jeg har spillt på lenge.liker det bedre enn call of duty spillene.bare de får fikset problemene som er nå,så kommer jeg til og spille det mye når spillet kommer ut 25 mars. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Morsomt at dette spillet krever mindre enn Black ops :!: God optimalisering denne gang crytek! Ellers syntes jeg spillet var ganske fett i multiplayer og våpenfølelsen lover bra for singleplayeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå