mcgroven Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Etter en blytung morgen er vi endelig skikkelig i gang. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Haha. Stakkars Lervikingen. Så ikke ut som han hadde videre lyst til å stå opp. Blir alltid sulten når jeg leser disse reisebrevene. Hva kan det komme av mon tro? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 "blant annet ti timer med Electronic Arts. Høydepunktet der? Battlefield 3, det ser vi virkelig frem til å kose oss med" <- Trakk på smilebåndet mitt, og det er nesten skummelt haha! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Blir alltid sulten når jeg leser disse reisebrevene. Hva kan det komme av mon tro? Jeg fant at alt pratet om bløte tacoer og tarmaktivitet hadde heller motsatt effekt. Lenke til kommentar
Penvey Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Personlig har jeg ikke sans for kombinasjonen av chili con carne og hamburger, det er to verdener som funker best hver for seg Dere kan nyte fiskemiddager av episk kvalitet nede ved Fisherman's Wharf (clam chowder bl.a), men jeg ser vel ikke for meg at det ikke er den type mat dere er ute etter... Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg ble nysgjerrig på den rare, hvite stolen på badet Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg fant at alt pratet om bløte tacoer og tarmaktivitet hadde heller motsatt effekt. Som trønder blir jeg ikke brydd av slikt. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Personlig har jeg ikke sans for kombinasjonen av chili con carne og hamburger, det er to verdener som funker best hver for seg Dere kan nyte fiskemiddager av episk kvalitet nede ved Fisherman's Wharf (clam chowder bl.a), men jeg ser vel ikke for meg at det ikke er den type mat dere er ute etter... Vi elsker Wharfen, og har fått anbefalt Clam Chowder flere ganger. Likevel er det et tidsspørsmål, men ambisjonen er hummer og NFL Store nettopp der i løpet av uken. Lenke til kommentar
Penvey Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Får håpe det lar seg gjøre, gleder meg til å lese Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Dassen mener du? Oisann, selvfølgelig. Jeg kan ikke ha vært med mine fulle fem når jeg ikke tenkte på det. Det har kanskje noe med at doen vår hjemme er svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå