Øystein.F. Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sjansen er stor for at dette blir eit av årets beste skytespel. Les hele saken Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 weeeeeeeeeeeeeee, skal shoppes ja. Lenke til kommentar
Dvx_InnleggNO Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Vurderer nesten og kjøpe Xbox360 bundle med Homefront fra Cdon ser meget bra ut =) Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 skal sjekke hva anmeldelsene gir spillet,før jeg bestemmer meg om jeg kjøper spillet.jeg har allerede forhåndsbestilt crysis2,denne måneden.så jeg vet ikke om jeg blir og kjøpe ett til fps denne måneden.jeg har vært interessert i homefront i lang tid,så jeg er spent om det blir noe bra Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ville vært interesant hvis du kunne ødelegge omgivelsene, kan man ikke det så...er det for dårlig for meg. Spiller jeg heller Bad company 2 i mens i venter på battlefield 3! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg hadde planer om å lese anmeldeser først, men tror det er ganske trygt å forhåndsbestille dette spillet. Tror det blir et veldig bra spill. Og endelig en utvikler som har fokusert på pc-utgaven også. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hadde ikke en gang hørt om spillet, men etter å ha lest denne sniktitten ble jeg solgt. Jeg vil ha det spillet! Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ville vært interesant hvis du kunne ødelegge omgivelsene, kan man ikke det så...er det for dårlig for meg. Spiller jeg heller Bad company 2 i mens i venter på battlefield 3! Hæ? Da blir det veldig mange gode spill du går glipp av... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Med slike lovord kan ikke dette bli annet enn bra. Jeg tror fortsatt jeg skal vente og høre hva anmelderne sier, og kanskje se en gameplay-video eller to før jeg går til innkjøp. Men dette ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dette kan bli skikkeleg bra. Berre håpar på bra MP. Er drit lei Black Ops. Men vonar dei styrar unn alle fallgrubene BFBC2 gjekk på trynet i. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ville vært interesant hvis du kunne ødelegge omgivelsene, kan man ikke det så...er det for dårlig for meg. Spiller jeg heller Bad company 2 i mens i venter på battlefield 3! Skjønner litt hva du mener, jeg også fryder meg over ødeleggbare omgivelser. Trist at ikke flere utgivere av skytespill skjønner hvor mye det gjør når man kan blåse veggene av et hus, eller at kuleregnes spiser opp dekningen man sitter bak. Kjøp blir det nok uansett i mitt tilfelle, dette ser fantastisk ut og virker til å ha en spennende story. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Vil si at dette kan se ut til å bli veldig bra, men multiplatform gir alltid rom for bekymring. Venter med å kjøpe etter et par videoer og anmeldelser. Lenke til kommentar
halodude Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har fulgt med på dette spillet i laaaaange tider, og jeg gleder meg noe helt sinnsykt, glad for å se den positive omtalen det får Hvis noen lurer på noe om dette spillet, er sjansen stor får at dere for svaret deres her: http://community.homefront-game.com/forums/topic/583 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg gleder meg stort, men har en sunn skepsis. Er redd det blir seige kontrollere og sniperbonanza som i BC2, og hyperspeed action som i MW2/BO. Selv om jeg liker både BC2 og MW2, så er en kombo av seige kontrollere og høy hastighet en ubrukelig kombo. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dette blir helt klart et kjøp. Er ingen stor FPS-fan men liker at det er fokus på en god historie i dette spillet. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dette er samme studio som lagde Frontlines: Fuel of War. SP-delen i det spillet var hårreisende kjedelig, så jeg er veldig, veldig skeptisk til dette spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) SP-delen i det spillet var hårreisende kjedelig, så jeg er veldig, veldig skeptisk til dette spillet. Men så er SP-delen her helt renovert, og historien forfattet av en kompetent historieforteller. MP-delen har visstnok en mer tydelig arv fra Frontlines. Jeg kunne tenkt meg Furevik sine tanker om det andre som har kjørt sniktitter har kritisert: At du alltid er sist i køen (oppdrag kretser rundt at du må følge etter noen, noen andre må åpne dører, AI-en dytter deg ut av dekning etter at de tar de beste stedene, osv.), og følelsen av at det krasjer veldig med eksposisjonen. Hvorfor er det så viktig å redde deg og få deg med på laget, når du likevel blir henvist til en rolle som geriljarævedilter? Jeg gikk fra veldig sikker på kjøp til litt skeptisk etter å ha lest RPS' sniktitt. Endret 1. mars 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Håper det blir bra, lenge siden det har kommet ut ett skikkelig bra FPS nå synes jeg. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå