ram88 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hei godtfolk! Har søkt litt på forumet her, men har ikke funnet ut noe om det. Så here it comes: Fikk min Iphone 4 her om dagen og er ganske fornøyd med den. Men så lurer jeg på et par ting her: Det som irriterer meg ganske mye, det er punkt 1 her: 1. Noen som vet (eller kan finne ut) om det finne en ALARM til Iphonen som funker selv om telefonen er satt til lydløs. Jeg bruker å sette telefonen på lydløs om natten, så ikke jeg får sånne fyllesamtaler osv. Jeg vet at den originale alarmen funger i lydløsmodus, men vil gjerne våkne til en spesiell sang, eller annen lyd. 2. Hva slags apps "må" man bare ha? Har lastet ned noen allerede. (Facebook, shazam, trafikanten osv osv) 3. Noen gøyale spill som også er et "must"? Har prøvd gratisversjonen til Angrybirds, men klarer det ikke helt 4. Om det går an å "fjerne" tastaturet hvis man vil se litt mer av den siden man er inn på? Sånn at ikke QWERT-tastaturet ødelegger for mye av bakgrunnen? Skriver i denne posten om det er noe mer jeg lurer på. Håper på gode svar! EDIT: 5. Lurte også på om det finnes et program for å konvertere AVI (video-filer) til filer som kan spilles av på Iphonen? EDIT 2: Fant ut nå at det er en app som heter CineXPlayer som gjør at avspillingen av AVI-filer osv går an. Håper det er noen som kan litt mer om telefonen enn meg her. Endret 28. februar 2011 av ram88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå