Odesseiron Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Norges beste matblogg er tilbake! Les hele saken Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Der var den, ja; matrapporten. Lykke til, folkens! B) Endret 28. februar 2011 av Colossus Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Herlich lesing, ser frem til mer av reisedagbøkene. Forøvrig kan jeg sympatisere med Mikael, da jeg har opplevd kjipe flyturer selv, men ingen så kjipe som ble beskrevet her. Jeg fikk derimot null thai-mat. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Aldri et reisebrev uten matrapporter Endret 28. februar 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Reisebrev er moro! Gleder meg til å lese mer om turen og GDC. Lenke til kommentar
Johnsen5 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Noen som vet om Bioware er der? Håper på litt mer info om Mass Effect 3. Ser frem til resten av reisebrevene! Endret 28. februar 2011 av Johnsen5 Lenke til kommentar
psike_InnleggNO Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Gleder meg svært mye til å høre mer om Doom <3 og Battlefield 3! God tur! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har aldri skjønt hvordan man kan ha råd til dette, tjener gamer.no så mye av reklame? Artig lesing forresten. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Morsomt å få servert reisedagbøker igjen. Lykke til der borte, gutter. Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har aldri skjønt hvordan man kan ha råd til dette, tjener gamer.no så mye av reklame? Vi tjener ikke mye penger på reklame, og det er klart disse turene koster. Men å være tilstede på 3-4 av verdens viktigste spillmesser årlig er noe av det viktigste vi gjør som aktuelt, redaksjonelt spillnettsted. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har aldri skjønt hvordan man kan ha råd til dette, tjener gamer.no så mye av reklame? Vi tjener ikke mye penger på reklame, og det er klart disse turene koster. Men å være tilstede på 3-4 av verdens viktigste spillmesser årlig er noe av det viktigste vi gjør som aktuelt, redaksjonelt spillnettsted. ahh takk for klareringen men hvis ikke reklamen betaler all verdens, hva er det som holder dere oppe da? Dette er jo ikke akkurat veldedighet som drives her, journalister skal bli betalt, reisene skal bli betalt, ikke minst nettsiden deres. Jeg beklager på forhånd hvis slike spørsmål skal ikke spørres offentlig, jeg ble bare nysgjerrig nå Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hadde jeg vært i Mikaels situasjon hadde jeg klikket. Ser frem til flere underholdende reisebrev. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Også Flateby da... glad jeg bor på riktig side av kommune grensa der, mye kosligere i rælingen Gleder meg til å høre mer, spesielt battlefield 3, håper det blir spillet som samler gamle gjengen i kjellerstue lan igjen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Dette var en underholdende artikkel som treffer blink. Fikk meg en god latter av denne. Jeg er litt redd for at Mikael skal oppleve cheddar-sjokk slik som i fjor, og kreve livreddende fruktdiett, men om det skjer så skal dere vite at vi gjør det for dere! Ser frem til dagsrapportene om spill, med eller uten ekstra ost. Endret 1. mars 2011 av Kendu Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Må hive meg på hyllest-koret her! Herlig! Reisebrevseriene deres er rett og slett fantastiske. Ser frem til utfyllende spill, mat og kultur oppdateringer fremover Lenke til kommentar
Kotetsu Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Utrolig morsom artikkel, gleder meg til å lese flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå