EmmJay Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Batman er rett mann å spørre hvis du trenger et kvelertak eller to. Les hele saken Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er Arkham City basert på en film? Trodde Batman var en tegneseriefigur. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Er Arkham City basert på en film? Trodde Batman var en tegneseriefigur. Nei det er ikke direkte basert på en film, men hele sulamitten er noe kompleks ettersom Warner Bros. sitter på lisensen sammen med DC Comics. Men jeg er enig i poengteringen din, og en aldri så liten omskrivning er på sin plass. Takk skal du ha Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fy pokker, jeg gleder meg til dette! Elsket Batman: Arkham Asylum og utvidelsene dette spillet kommer med høres ut som om de er helt i tråd med hva jeg ønsker meg i en oppfølger. Herlig! Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg gleder meg veldig til dette spillet. Får spille utvidelsene til spillet jeg elsket, Batman: Arkham Asylum, for å korte ned ventetida. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Arkham Asylum var et spill jeg kjøpte billig i en periode jeg kjedet meg og ventet på bedre spill... Om jeg er glad jeg fikk med meg den perlen av et spill!! Var over all forventning! Håper Arkham City fortsetter den gode trenden Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fy pokker, jeg gleder meg til dette! Elsket Batman: Arkham Asylum og utvidelsene dette spillet kommer med høres ut som om de er helt i tråd med hva jeg ønsker meg i en oppfølger. Herlig! Vår vise moderator sa det best. Jeg får bare legge til at dette blir fantastisk! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Kommer til å spille dette sønder. Fytti grisen asylum var så episk at jeg klarte nesten ikke gå fra spillet. Runda det i 2 sittings, håper dette spillet blir like psykotisk som asylum! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er Arkham City basert på en film? Trodde Batman var en tegneseriefigur. Nei det er ikke direkte basert på en film, men hele sulamitten er noe kompleks ettersom Warner Bros. sitter på lisensen sammen med DC Comics. Men jeg er enig i poengteringen din, og en aldri så liten omskrivning er på sin plass. Takk skal du ha Ja, jo, det er forsåvidt sant det, men det er nå likefult et tegneseriefigur Ellers glemte jeg rent å si at jeg grisegleder meg til dette spillet. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Eg var en av de som lot det første spillet passere, til tross for at demoen fallt godt i smak. Legger skylden på mye spil i den perioden, men man burde vel greie å oppdrive dette ganske billig i disse dager. Batman og universet rundt er tross helt konge ^^ Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dette må vel være et av de spillene jeg ser mest fram til i år. Av en eller annen grunn tok det lang tid før det Arkham Asylum dukket opp på radaren min, men jeg fikk da kjøpt (og spilt!) det til slutt. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi forestilt meg at spillet skulle være så bra, men det var det altså. Jeg elsker å leke superhelt i Gothams dystre verden, og gleder meg som en unge til oppfølgeren kommer. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Seriøst Gamer, dere er uten tvil Norges beste spillmagasin, men vær så snill og gjør noe med layouten på siden! Den ser rett og slett grusom ut. On topic, gleder meg som en liten unge til dette spillet! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) @sthusby: Du burde heller skrive en grundigere og mer konstruktiv tilbakemelding på denne forumdelen hvis du virkelig vil lette hjertet og ha noe endret. At du mener den ser grusom ut hjelper ikke noen, ei heller deg selv. Endret 1. mars 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå