Gå til innhold

Lagg etter oppdatert grafikk-driver

Sesseth

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter at jeg oppdaterte nvidia 310m har det begynnt å lagge. Før oppdateringen kunne jeg spille Starcraft 2 på medium-low grafikk, mens jeg nå må ned på low-off for at det ikke skal lagge mye, men det lagger fortsatt.

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Å oppdatere driveren vil ikke alltid gi bedre ytelse. Du må huske at en grafikkdriver er laget for å passe til 10-20 forskjellige kort, og noen ganger vil noe som gjør et kort bedre gjør et annet dårligere. Dette skjer relativt ofte som en glipp fra produsenten, men du kan også oppleve at når kortet ditt begynner å bli gammelt så kan du rett og slett ikke oppdatere driveren lenger siden det gjør kortet dårligere og dårligere (La til dette siden jeg er ikke kjent med kortet ditt eller hvor gammelt det er. Burde ikke skje før etter 3-4 år). Har opplevd ved 2 av mine 4 pcer at ved et punkt så virker plutselig ikke nye drivere lenger og jeg måtte bare bruke en gammel en.

Det jeg hadde gjort er å avinstallere driver og installere en tidligere versjon. Du kan prøve å installere ny driver når det kommer en ny versjon og se om problemet er rettet opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...