Gjest medlem-239413 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei alt godtfolk! Nå har det seg slik at min bærbare pc konket i helgen, trenger vel ikke opplyse om hva som hendte i løpet av en lørdagskveld. men ulykken var et faktum og jeg trenger en ny bærbar pc. Så.. nå kan jeg jo en del om pc, dvs jeg kunne en del før da, men nå har teknologien gått fra meg her, så trenger noen konkrete annbefalinger fra dere som har kunnskap rundt dette. Prisen jeg tenker på kan være alt fra 3000-5000 kroner.. vet en må ut med en del for å få en grei bærbar pc. Jeg var forresten inne og kikket på alienware, meeeeeen noe dyr + at jeg vet ikke om det er verdt pengene. Det som er et must med pc-en, er at den bør være kjapp, ha minimum 1024x768 i oppløsning. Den må kunne kjøre football manager 2011 bra, spiller jo ellers på ps3. :rolleyes: Ellers skal jeg bare bruke den til surfing, studier, nedlasting osv. Så da er det opp til dere, hva bør jeg kjøpe? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kunne denne kanskje fungert for deg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495447 ? Min far bruker den og det er en meget solid pc. Den blir aldri varm, den er kjapp og har god plass. Jeg har ikke prøvd å spille FM på den, så jeg skal ikke si noe sikkert. Den er bedre på f. eks Minecraft enn min skolepc og den tar FM glatt. Dermed vil jeg tro det skulle fungere fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå