Gå til innhold

Gled deg til dette i mars!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vi gir deg full oversikt over en ny, spennende spillmåned." ??

Nei nei nei nei nei, dere har da glemt den EGENTLIGE høydaren i mars - LEGO STAR WARS III: The Clone Wars :D

Bryr meg ikke stort om de spillene dere nevnte, men skal vel feie kjapt over Crysis 2 en dag :)

Endret av Dash Fiss
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva de snakker om i det hele tatt jeg når de sier at cryengine3 "skalerer" Høres bare dumt ut. Gjør ikke alle sammen det da, er det ikke derfor vi har innstillinger ? Eller er dette snakk om noe annet som ikke jeg vet om ?

Prøvde den lekkede crysis 2 og la merke til at døde kropper er static, altså du kan se dem men er som luft, bare pågrunn av gale tyske lover.

Btw Crysis mp demo i morgen den 1.mars så vidt jeg vet.

Det at CryEngine 3 'skalerer' betyr at den kan tilpasses mange forskjellige maskinvareplattformer mht ytelse, blant annet. Slik at man skal få en brukbar opplevelse selv om man ikke har et totalt råskinn av en maskin. Eller et konsoll, for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva de snakker om i det hele tatt jeg når de sier at cryengine3 "skalerer" Høres bare dumt ut. Gjør ikke alle sammen det da, er det ikke derfor vi har innstillinger ? Eller er dette snakk om noe annet som ikke jeg vet om ?

Prøvde den lekkede crysis 2 og la merke til at døde kropper er static, altså du kan se dem men er som luft, bare pågrunn av gale tyske lover.

Btw Crysis mp demo i morgen den 1.mars så vidt jeg vet.

Det at CryEngine 3 'skalerer' betyr at den kan tilpasses mange forskjellige maskinvareplattformer mht ytelse, blant annet. Slik at man skal få en brukbar opplevelse selv om man ikke har et totalt råskinn av en maskin. Eller et konsoll, for den saks skyld.

Okey, så da er det altså ingenting annerledes nå enn før for oss pc folk. Bare de folka som ect jobber med å tilpasse\skalere spillet til andre platformer vil evt merke en forskjell fra dette da.

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Noen nettbutikker har fått mars dato på Deus EX...(play.com/cdon.com). Komplett har 1.april...

Kan dette stemme? Fant ikke spillet i slipp-kalenderen deres. Skal vell slippes i første kvartal 2011?

Det ble utsatt pga dårlige salgstall og at de ville finpusse det mer! Les mer her!

http://www.gamer.no/artikler/75518/nye-deus-ex-blir-utsatt/

Bah! Trur jeg skal sende en e-post til komplett.no å spørre om 1.april er rett...Står med status bekreftet. Deus Ex ligger så jævli høyt på lista!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...