mcgroven Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Vi gir deg full oversikt over en ny, spennende spillmåned. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ingen store titler for mitt vedkommende denne måneden og det er like greit. Er ikke ferdig med oktober-februar enda ^_^ Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Huff dette blir dyrt =/ Lenke til kommentar
exenpipp_InnleggNO Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Gamer.no, da! Apocalypse er et gedigent storspill som kommer ut denne måneden. Ved å nevne det i en tekst med en bråte andre middelmådige spill, får dere motorstorm til å virke som et okei spill når det i realiteten er et fantastisk spill. Jeg kan faktisk si slike ord, fordi jeg har spillet i min hylle og har spilt noen timer allerede. Uansett, mars blir en helt fantastisk spillmåned for oss nerder:) Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Shogun 2 blir veldig bra! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Unders meg at det ikke nevnes noe om Assassin's Creed: Brotherhood til PC som kommer ut 17. mars (på Steam iallefall). Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dragon Age 2 er et must. 3DS er fristende, men litt skeptisk til spillene. Kanskje lurt å vente noen måneder med hele greia. Lenke til kommentar
Noxxy Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen nettbutikker har fått mars dato på Deus EX...(play.com/cdon.com). Komplett har 1.april... Kan dette stemme? Fant ikke spillet i slipp-kalenderen deres. Skal vell slippes i første kvartal 2011? Lenke til kommentar
Frax_InnleggNO Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Gleder meg til shogun 2 demoen var fantastisk Lenke til kommentar
anma4 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Gleder meg vilt til Nintendo 3DS. Bare synd det ikke er for mange spennende spill ved lansering. Derfor er det bra det kommer mange kule innebygde spill på konsollen. Som dette AR-spillet: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=82H78sPygTQ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Unders meg at det ikke nevnes noe om Assassin's Creed: Brotherhood til PC som kommer ut 17. mars (på Steam iallefall). Det har vel noe med at det har vært ute en god stund til konsoller, og er dermed ingen ny tittel. Jeg var litt kjapp når jeg avslo mars som en stor måned, Homefront frister faktisk en god del - selv om jeg egentlig savner mer inntrykk av det. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Neh. Ingeting for meg i mars, såvidt jeg kan se i alle fall. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Mangler stand alone tilleggspakken "Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution" som kommer 3. Mars. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Eh, hvor er Yakuza 4, Gods Eater Burst og Ar tonelico 3? Opp fra mainstreamsekken nå, Gamer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Yakuza 4 nevnes i slutten av artikkelen. Dersom du vil ta på deg ansvaret med å sikre at almuen får redaksjonelt gamer.no-innhold om alskens obskure, Sony-eksklusive JRPG-er, så er det jo bare å søke. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 shogun var ein glede til eg prøvde demoen, virket bare ut som napoleon total war med japan mod for det meste DA2 litt skeptisk siden demoen var skuffende men man får se og høre fra dei "non-hardcore ME/DA " fans;) Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Yakuza 4 nevnes i slutten av artikkelen. Dersom du vil ta på deg ansvaret med å sikre at almuen får redaksjonelt gamer.no-innhold om alskens obskure, Sony-eksklusive JRPG-er, så er det jo bare å søke. Kun ett av de tre jeg nevnte er JRPG. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nei, Gods Eater-greiene er en Monster Hunter-klone, og Yakuza er ... Yakuza. Dette var jeg klar over, jeg regner med poenget ikke fløy over hodet ditt likevel Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Monster Hunter og Gods Eater er _ikke_ JRPG's. Endret 27. februar 2011 av Shifty Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 "Visuelt vil nok Dragon Age II garantert slå Origins ned i støvlene." Dummeste jeg har lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå