Licht Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Vart forresten patcha hin dagen, 1.04. Neste skal visst vere ein stor content patch. Litt dilldall. Rare ting er at Brittany er de jure Kingdom of Wales. Meir logisk at Byzantine Empire er nerfa og muslimane buffa, noko som forsåvidt er ok - men då vert det endå vanskelegare for korstog å faktisk vere vellukka. Om målet deira er å tilnærme seg historisk realitet i korleis spelet vil tendere mot å utfalde seg, så er det ganske mykje som endrast på utover berre balansen i Hellas/Tyrkia. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Noen som vet hvordan jeg endrer hvem som arver etter meg? Endret 18. mars 2012 av stwa Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Enklaste er frå lovskjermen (Laws i menyen oppe til venstre). Der kan du både sjå arverekka slik ho til ein kvar tid er, òg endre loven. Veit du kva for eit system du har? Konkrete grep for å få arven der du vil avheng av kva for eit system som er aktuelt. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg har agnatic-cognatic.. Men får egentlig ikke til å bytte noen lover.. Endret 19. mars 2012 av stwa Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Agnatic-Cognatic er berre halvparten av systemet. Gavelkind, Primogeniture eller Elective? Lovendring har gitte føresetnader. Felles for alle er at den noverande karakteren din nå ha styrt i minst ti år, at ingen vasall har ein negativ relasjon til deg, og at du ikkje er i krig. For å endre til Primogeniture må Crown Authority vere High eller Absolute. Å endre Crown Authority er enklare, men du kan kun endre det ein gong per herskar. Så om du starta i eit land med låg Authority (t.d. Noreg), er det å auke Crown Authority eit longsiktig prosjekt. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Aha, ikke så rart at det var vanskelig å forandre lovene rett etter jeg hadde fått ny konge da hehe, takk for hjelpen hvertfall Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 grunnet jeg er veeeldig skeptisk til dette spillet, så laster jeg det ned, prøver et par tutorials og spiller litt. Er det bra så kjøper jeg det :=) Noe jeg må vite før jeg begynner?^^ Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Ikke spill tutorials, de er dårlige. Se videoer på youtube som forklarer deg hvordan ting fungerer i stedet. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Heisann Gaute, er du her også. Jeg er med i betaen og har en del erfaring fra mine måneder der, så jeg kan gjerne svare på spørsmål folk måtte ha. Og nei, IKKE spørsmål som innbefatter brudd på min NDA... Hmmm, hvordan redigerer jeg innlegg i dette nye forumoppsettet? Finner ikke rediger-knappen. Jeg er Nikolai på Paradox sine forum, Gaute. OK. Kult. Det legger seg inn automagisk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Relativt stor patch seinare i dag - omsider er crusades fiksa på, mellom anna. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ja, store forandringer, i mini-XP-klassen, men helt gratis. Paradox er herlige. Bare å glede seg. Ifølge FAQen kan vi vente den lansert ca 17-20 CET. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 DCL! Playable muslims! New features! Aaaaa Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Er du her enda, Zealuu? Lenge siden jeg har spilt Crusader Kings 2, men ble fristet nå. Sjokkerende at Gamer ikke anmeldte dette spillet forresten. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Speler framleis mykje CK2! For lengst bikka 200 timer om Steam er til å stole på. Med 1.05-patchen var det som eit nytt spel, så eg droppa alle campaigns starta før det. Har ting gående med Noreg, Leon og Skottland. No er jo Game of Thrones-modden ferdig òg - kanskje den vert for CK2 det Day Z har vore for Arma 2 CO. Og ja, flaut med mangelen på omtale. Ser ut til at ein samla norsk presse ignorerte spelet. Endret 31. mai 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Vært på utkikk etter spillet men ikke sett det i en eneste butikk. Går utfra at jeg må bestille over nett, men nå som det er kommet en expansion-pack som lar deg spille som de muslimske lederne lurer jeg på om jeg ikke skal vente til det kommer en pakke som inkluderer den til en billig penge. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Du kan få CK2 for 9.99 USD fra Amazon i disse dager... Lenke til kommentar
Everket Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) http://www.amazon.co...38479853&sr=1-1 Flott pakke med 5 paradox spill(inkudert crusader kings 2) til 12.50 dollar. Endret 31. mai 2012 av Everket Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Om CK2 vert som andre "store" Paradox-spel (typ EU3) så må du nok vente ein stund får du kan få ein pakke der all DLC er inkludert, sidan dei kjem til å halde fram med nye expansions i ein årrekkje. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det er tatt til etterretning. Får se om jeg kjøper CK2+expansion til helga. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Håhå, dei har ei ny serie med dev diaries om Sword of Islam og 1.06. 1.06 har nye de jure empires! (!!!) Endret 1. juni 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå