Joachim_F Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Denne uken får vi alt fra hardkokte simulatorer til intrikate eventyrspill. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Men of War Assault Squad; Men of War, bare bedre. Tactics Ogre: Let's Cling Together; Ahhh, nostalagi på sitt beste. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Men of war assault squad ble sluppet idag, ikke i slutten av mars som artikkelen sier. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Men of war assault squad ble sluppet idag, ikke i slutten av mars som artikkelen sier. Det ble sluppet på nettet i dag (det er jo derfor det er med i en artikkel om ukens nettutgivelser). Men butikkutgaven kommer ikke før i slutten av mars. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Omnibus ser jo litt imponerende ut, selv om menneskene var litt stive Lenke til kommentar
galemann Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tragisk at en slik utgave som pinball pack gold baserer seg på en dårlig pc versjon istedenfor amiga som var bedre på den tiden! Egentlig burde GOG få opp øynene og ikke bare utgi gamle versjoner, men faktisk lage bedre versjoner slik som det ble gjort med nydelige"Another World" 15 Anniversary Edition! Da hadde dem solgt som hakka møkk er jeg sikker på! Jeg hadde ihvertfal kjøpt mange flere spill derfra om de bare hadde hatt bedre oppløsning om ikke annet! Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tragisk at en slik utgave som pinball pack gold baserer seg på en dårlig pc versjon istedenfor amiga som var bedre på den tiden! Egentlig burde GOG få opp øynene og ikke bare utgi gamle versjoner, men faktisk lage bedre versjoner slik som det ble gjort med nydelige"Another World" 15 Anniversary Edition! Da hadde dem solgt som hakka møkk er jeg sikker på! Jeg hadde ihvertfal kjøpt mange flere spill derfra om de bare hadde hatt bedre oppløsning om ikke annet! 110% enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå