TST Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Produsenten bak HD-utgaven av originalspillet beroliger oss. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Trodde det var bekreftet for evigheter siden at spillet ikke var dødt, men fortsatt i produksjon. Skal hvertfall kjøpe HD versjonen når den er på markedet! Endret 25. februar 2011 av Stormwolf Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Spilte nylig gjennom dette flotte spillet igjen på PS2, og jeg må si at det er enda en skikkelig perle! Jeg for min del synes ikke det er nødvendig med en remake, men de når vel kanskje ut til nye spillere på den måten. Det er fryktelig mange som ikke orker å spille gamle spill, kun fordi de er gamle. Endret 25. februar 2011 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Sammen med Oddworld: Strangers Wrath, så skjønner jeg litt hvorfor de vil gi ut en remake (selv om de ikke vil ha særlig mer innhold). Begge er kultspill som de fleste gamere vil elske hvis de faktisk gav spillet sjansen. Jeg tror jeg kommer til å skaffe meg BG&E HD, xbox versjonen jeg har er nemlig ikke kompatibel på 360. Lenke til kommentar
-Darko- Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Skal helt klart skaffe meg BG&E HD og får skikkelige frysninger av glede hver gang jeg hører noe nytt eller gammelt om at BG&E 2 er fortsatt under produksjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå