mcgroven Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det ambisiøse rollespillet har endelig fått en spikret dato. Les hele saken Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Så fint! Utgiverene har gjort en kjempejobb her ja! Det faktum at de ikke kan å telle bør vel egentlig bare sees på som ekstra grunn til å rose dem for den delen de klarte å gjøre. Men sånn til neste gang, kjære lille utgivere; 2 kommer mellom 1 og 3. Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Sju måneder for seint + Ingen Fable II + Games for Windows Live + Samme dato som The Witcher 2 = Ikke noe kjøp Endret 25. februar 2011 av Volundr Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fire måneder for seint + Ingen Fable II + Games for Windows Live + Samme dato som The Witcher 2 = Ikke noe kjøp Jepp og ettersom hvermansen for lengst enten har det på konsoll eller ikke bryr seg lenger, blir desverre dette trolig piratkopiert opp i mente. Så kan alle gråte over hvordan markedet ikke lønner seg og gi det opp for neste prosjekt. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Lionhead og Ubisoft har jo virkelig knakket køden når det kommer til PC- spill og antipirat- tiltak. De 5 som kjøpte AC2 på PC var sikkert veldig fornøyd med å måtte vente i 3-4 måneder. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Dere trenger ikke å spille Fable II for å forstå historien i Fable III. For øvrig ganske interessant at de har lagt til en hardcore-modus. Et av de største ankepunktene til serien har vært nettopp den lave vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sju måneder for seint + Ingen Fable II + Games for Windows Live + Samme dato som The Witcher 2 = Ikke noe kjøp Absolutt ikke noe + at det er Games For Windows LIVE nei.Jeg hater LIVE.Som jeg har nevnt i andre innlegg her,så sleit jeg enormt med LIVE i GTA IV.Det er noe unødvendig hazzle og jeg kan ikke skjønne hvorfor utviklerene skal påtvinge spilleren dette våset! Her blir det intet kjøp før det tikker inn meninger og anmeldelser på hvordan LIVE påvirker spillet.Ikke på vilkår om jeg gjennomgår helvetet fra GTA IV en gang til! Spillerfientlig skitopplegg! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Når de ikke gidder å gi ut dette samtidig som på konsoll gidder jeg faen ikke kjøpe det heller Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Gidder ikke enang å laste dette ned. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Venter til det kommer på billigsalg. Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) faktisk godt å se at andre PC Gamere er enige at å utsette PC lansering av spill er tap for selskapene og dem kan faen ikke komme å si at det tok så lang tid å porte spillet Endret 28. februar 2011 av Ra1dMaX Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Chill dudes, spillet er faktisk rimelig underholdende, men ofc, har venta LITT for lenge for PC versjonen C: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå