Dr. Mobius Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Spiller på Amardis (NA server)! Lenke til kommentar
Materie Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Defiant rogue på Cinderon Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Alle mine karakterers navn starter med Win - ikke spør hvorfor. Er det for alle karakterene dine er win? Hae hae hae... Spiller som guardian warrior på Firesand (PvP-RP). Er ikke noe særlig rp fan så vurderer å migrere til vanelig pvp server. Så dem hadde lagt ut nye men lettere skeptisk siden de kan ende opp som lowpop shards. Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Kjøpte spillet nå og holder på og update , 1.8 mbs så det går ikke lange tiden og røske ned alle 8gb. Gleder meg til og teste det ut for det virke veldig bra. Er vel bare og finne ut hvilken server jeg skal spille på. Usikker på om skal starte på pvp eller pve server, liker godt pvp men etter jeg husker kan det bli litt frustrerende og bli ganket over og over når man driver og puttler rundt. Har dere noe forslag til server og om det er must og velge pvp server ? Endret 27. mars 2011 av ToSSa Lenke til kommentar
Underdog78 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Guardian Lvl 47 Mage på Icewatch ingame navn Arilisty Lenke til kommentar
Jeop Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Spiller på Bloodiron som Guardian warrior champion lvl 40 med navn Anerin Det jeg liker så absolutt best med rift er Cairn loot og Puzzles, hadde mange timer hvor jeg sprang rundt og samlett og hadde det veldig gøy. jeg har enda ikke fått prøvd end game som raids og dungeons i spillet men alt virker lovende Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Argent (RP) Guardian Bougle - Mage lvl 10 Defiant Daratos - Cleric lvl 15 Så langt har jeg sett svært lite RP, og de få gangene jeg prøver stikker folk av uten å si annet enn eller Thx eller noe i den duren. Navne restriksjoner burde også vært på plass. Lenke til kommentar
etse Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg kjøpte nettop spillet selv og spiller på "Bloodiron (PVP)" som defiant. Om noen vil spille eller så av en prat er det bare å legge til Kashug. Spiller som Cleric, med hvor jeg har et sett med caster-souls og et sett med healer-souls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå