Odesseiron Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Storebror snur seg i grava. For å gi tommelen opp. Les hele saken Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Argh, må du terge oss slik, Lasse? Spillet seiler med dette opp til et av to-tre spill jeg ikke kan få de svette gamerfingrene mine på fort nok! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hvilken plattform har du prøvd det på?Blir det konsoll-port til PC? Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
agony Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bra med spoilers, faktisk til den grad det kunne vært greit med en advarsel. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg håper virkelig ikke dette blir en konsollport... Jeg begynner å bli sliten av det der... Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Listen over spill jeg ønsker å få prøvd begynner vitterlig å vokse The Witcher 2 Total War: Shogun 2 Battlefield 3 Deus Ex: Human revolution TES: Skyrim For å nevne de jeg gleder meg mest til. Ser ut som dette blir et godt spillår, og håper bare at resten av Deus Ex holder like høy standard som startsekvensen dere har fått prøvd! Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg gleder meg så sykt mye til dette spillet. Deus Ex er et av mine absolutte favorittspill! Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Listen over spill jeg ønsker å få prøvd begynner vitterlig å vokse The Witcher 2 Total War: Shogun 2 Diablo 3 Battlefield 3 Deus Ex: Human revolution TES: Skyrim Close. So very close Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg sier meg enige med både Error og Daysleeper. Lover til å bli et bra år! <3 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Bra med spoilers, faktisk til den grad det kunne vært greit med en advarsel. Her er det snakk om informasjon som på det ytterste foregår en drøy time inn i spillet, og jeg veide informasjonsverdien tyngre enn faren for at det ødelegger spilloplevelse. Om det faktisk er noen som blir brydd av det så kan jeg selvsagt redigere inn en advarsel. Beklager. Jeg spilte for øvrig på Xbox 360, og har ingen anelse om hvorvidt det er snakk om en konsollport. Grensesnittet så velegnet ut til PC. Endret 24. februar 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Bra med spoilers, faktisk til den grad det kunne vært greit med en advarsel. Bortsett fra generell bakgrunnsinformasjon og starten av spillet, ser jeg få spoilers som kan ødelegge spillopplevelsen noe nevneverdig. Hvilke sikter du til? Vanskelig å skrive en sniktitt, uten å beskrive settingen også. On topic: Herlig sniktitt, den svarte på mange av mine spørsmål. Heldigvis virker det som om dette kommer til å bli et solid spill, som lever opp til forventningene det har satt etter Deus Ex (som fortsatt er et glimrende spill å falle tilbake til) Endret 24. februar 2011 av peasandpeace Lenke til kommentar
agony Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bra med spoilers, faktisk til den grad det kunne vært greit med en advarsel. Her er det snakk om informasjon som på det ytterste foregår en drøy time inn i spillet, og jeg veide informasjonsverdien tyngre enn faren for at det ødelegger spilloplevelse. Om det faktisk er noen som blir brydd av det så kan jeg selvsagt redigere inn en advarsel. Beklager. Jeg spilte for øvrig på Xbox 360, og har ingen anelse om hvorvidt det er snakk om en konsollport. Grensesnittet så velegnet ut til PC. Etter å ha lest igjennom en gang til, så ser jeg at det ikke var så farlig som jeg først trodde. Har kanskje litt med at jeg aldri fikk noen god oppfølger til deus ex, og ønsker dette skal slå til på alle de riktige punktene. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Listen over spill jeg ønsker å få prøvd begynner vitterlig å vokse The Witcher 2 Total War: Shogun 2 Diablo 3 Battlefield 3 Deus Ex: Human revolution TES: Skyrim Close. So very close adder på Brink så er den komplett. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kan eg få ein sommarjobb i Gamer.no? Uansett, dette er eit av dei spela eg gledar meg mest til i år. Berre vonar det kjem ut ut snart! Lenke til kommentar
galemann Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Snadder! Har ikke gledet meg slik til ett spill siden HL2 skulle komme! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Begynner å bli litt hypet nå, for dette ser bra ut. Spilte dessverre aldri det første Deus Ex, men det ser ikke ut til å bli et problem. Gleder mich! Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 sitter bare her og sukker...for det er enda en stund til spillet slippes....deus ex er og blir en av de beste spillene jeg har spillt til dags dato.....håper bare at human revolution måler seg vil anbefale deg å spille deus ex 1 villanden...det var et revolusjonerende FPS spill i sin tid Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Får se om jeg ikke gjør det. Koster ikke all verden på Steam, så det blir sikkert kjøp en vakker dag. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Må nok avvente og se litt anmeldelser først, og se om det ikke kommer en "complete pack" eller noe på Steam, silk at jeg får all 3 på en gang. Har spilt de to første, på kopier som jeg... uhm... fant på vei hjem fra skolen en gang Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Storebror? Paul Denton? Deus Ex er tidenes mest geniale spill. Grenade launcher eller Mini Crossbow med tranquilizer darts? Eller shock prod? Valget er ditt. Gleder meg til Human Revolution. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå