Volundr_InnleggNO Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis noen er interessert så roper han visstnok "Fus, Ro, Dah!" Her er litt informasjon fra Game Informer artikkelen om drageropene: And perhaps most importantly, every dragon shout you acquire carries real meaning behind it. One power used in the game acts like a sort of invisible push of staggering power. Spoken in the game, your hero will intone the three words for the full shout: “Fus, Ro, Dah!” Translated into English, “Fus” means force, “Ro” means balance, and “Dah” means push. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg fikk kalde føtter, men synd man må vente så lenge. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Siden at Morrowind har blitt nevn så mange ganger før i tråden. Er det verd å sjekke ut? Falt aldri for Oblivion selv, men hvis Morrowind er bedre, så kan det jo være verd å sjekke ut. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Morrowind er definitivt noe å sjekke ut! Da får du se mer av de kjekke gutta du ser i avatar'n min Uansett, min egen oppsummering av å se denne kan like godt forklares med å se en ny video. Endret 28. februar 2011 av Shicca Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Og min kan oppsummeres sånn: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Siden at Morrowind har blitt nevn så mange ganger før i tråden. Er det verd å sjekke ut? Falt aldri for Oblivion selv, men hvis Morrowind er bedre, så kan det jo være verd å sjekke ut. Det kan jo ikke skade å prøve det. Jeg spiller det nå og synes det er bra. Jeg spilte Oblivion først, så jeg synes det er bedre, men Morrowind er toppers det også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Uansett, min egen oppsummering av å se denne kan like godt forklares med å se en ny video. v=c9eGtyqz4gY Endret 1. mars 2011 av Kendu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå