fiskfisk Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Her er de første scenene fra spillmotoren! Se filmen nå Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er et par minutter siden jeg så den, men har grøsninger nedover ryggen enda. Dette blir fantastisk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 De skulle ikke hatt lov til å vise slike awesome trailere så lenge før spillet kommer ut. Ventetiden blir jo uutholdelig nå Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Joda, november skal bli en fin tid. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hehe, digget Morrowind og Oblivion og til tross for at Skyrim inneholder mange endringer i hvordan skill og spells og whatnot fungerer så ser dette unektelig lovende ut! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Gåsehud!! Hahaha! Jeg skulle akkurat poste det samme! Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Episk. Gleder meg sykt. Lenke til kommentar
n0s Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Oooooh, og med remixet morrowind musikk... Sist gang de fikk til et spill var Morrowind, og det er begynt å bli noen år siden nå... Bethesda, Lær av Blizzard og WoW, er du for lav level, så pell deg til helvete ut av sonen og kom tilbake senere. Dropp alle former for fast-travel. Tving brukeren/spilleren til å faktisk oppleve spillverdenen dere lager. Oooh, og dropp quest objective tracking, Skal du finne en person eller en ting, så LET for helvete, ikke bare styr deg inn mot en gul pil på et kart... Sukk, I'm a dreamer... Konsollkidsa vil bare syte til mamma og pappa, som i sin tur klager til bethesda, som i sin tur masseproduserer oversimplifisert drit som Oblivion. Fins ikke kunst lengre, bare produkter. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ser unektelig vakkert ut. Håper bare at det blir mer engasjerende enn Oblivion som jeg gikk raskt lei av. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) EPISK! Dette blir stort! Endret 24. februar 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Musikken på 01:10 og utover er så SYKT DEILIG! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Velkommen tilbake kongen av Rpg og forresten visste det kom en god klage post her inne. Se opp et par hakk:P Dette er jo mer enn mersmak, det er følelse Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Elsker delen der man hovedpersonen sprinte i førsteperson. Virker milevis forran Oblivion Grafikken er generelt bare enorm for et slikt spill og. Lenke til kommentar
Kvamme_InnleggNO Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jizz in my pants. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Får håpe at det ikke er samme systemkrav som Oblivion trengte da det først kom ut, kjekt at det kommer til konsoll og alt det der men skal jeg først nyte god grafikk så gjør jeg det helst på pc I verste fall blir det enten 360 eller ps3 utgaven Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er det Max von Sydow som har forteller-stemmen her? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Graffikken er upåklaglig til å være et sånt type spill, utifra at spillet kommer til konsoll også tror jeg ikke spillet vil krever veldig mye mer enn det Oblivion gjorde, isåfall til min fordel for min 4 år gamle PC Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Veldig enig med mange av poengene til n0s.. jeg vil så inderlig lete etter objekter, personer, steder osv, etter en beskrivelse fra noen du har møtt, og ikke ha dårlig/svak/fattig beskrivelse/log kompensert med en prikk og en pil på et kart.. Elsker slik Gothic gjør det det, det samme med levelig og det å komme tilbake når man er tøff nok.. Bruker selv aldri fast travel, heller og kunne gjerne ha sett spill uten! Gleder meg til å se traileren! Ikke sett den enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå