mcgroven Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nå har vi endelig fått vite når trilogien skal avsluttes. Les hele saken Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har hatt problemer med å komme meg igjennom eneren... Ikke fordi det er spesielt vanskelig, men orker bare ikke. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har hatt problemer med å komme meg igjennom eneren... Ikke fordi det er spesielt vanskelig, men orker bare ikke. Det er et helt ok spill, men litt ensformig og uengasjerende i lengden, det er jeg enig i. Vet ikke om jeg har all verdens tiltro til denne tredje utgaven heller. AtW Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Oi, flexed Meg Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 dette er et spill man bare MÅ ha ^^ Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 ANYA COME IN! ANYA! Spilte gjennom Gears of War 2 med en kamerat, var herlig, hjernedød action. GoW3 leverer forhåpentligvis det samme Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Håper de for en gangs skyld klarer å lage en skikkelig oppbyggning til slutt denne gangen. De forrige spillene har vært særs dårlig til det og har ingen høye forhåpninger til dette spillet. Kanskje jeg spiller det med brodern i juleferien. Kommer ikke til å kjøpe dette i alle fall. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Men i alle... det er jo fødselsdagen min! Spådom: Beste bursdag nokonsinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå