Christoffero89 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Står mellom disse to: Blazing angels 2 eller il-2sturmovik: birs of prey hvilken er best? er godt vant med blazing angel kontrollen dajeg har prøvd den her og der. men har aldri prøvd il-2. jeg vil ha enkle kontroller og god flyopplevelse som ikke er for hard. online skal og være gøy å spille gjennom. etter litt lesing ser jeg at il-2 er mer realistisk men har noen svakheter i singleplayer mode på hornet nest banen som er ekstrem hard og dårlig gjennomført. den har og morsomme online modes ser det ut som. Blazing angels 2 har en stor fordel. split screen! noen som har efaring med begge spillene som kan hjelpe meg å velge hvilket spill jeg skal kjøpe? hvilket er mest morro å spille? må være på ps3 Endret 23. februar 2011 av aspect_chris Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 yeey, nesten 200 visninger og ingen svar. supert forum..... endte med å kjøpe meg blazing angels 2 og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Sepo_InnleggNO Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Liker flyving i battlefield 1942 jeg. Endret 15. mars 2011 av Sepo Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) har battlefiels 1943 også men er langt fra det samme, har spilt over have blazing angels 2 og er veldig fornøyd sålangt! Endret 16. mars 2011 av aspect_chris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå