Joachim_F Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Enorm strategidemo lansert på Steam. Les hele saken Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hurra! Gleder meg! Flott at de gikk bort fra skytevåpen og tilbake til eldre tider. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Esso: etter demoen å dømme, er det veldig fokus på bowmen, men rått var det! Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dette blir rått, men jeg er litt redd for at de samtidig kan fjerne dybden av spillet når de sier at de vil bruke "et spillsystem som skal være lettere å lære for nybegynnere". Total War er jo ikke det vanskeligste spillet å lære, så hvis de vil simplifisere det ytterligere er sjansen stor for at de gjør spillet for enkelt og begrenset, og dermed skuffer fansen. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dette spillet er heller mer komplekst, bare med en veldig god turtorial for nybegynnere. Jeg er så langt ikke skuffet på noen som helst måte, bare enda mer hypet enn jeg var! Lenke til kommentar
Hoppihavet Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Forelsket allerede<3 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Grafikkstilen i dette spillet er jo rett og slett nydelig. Spesielt menyene, knappene og tegningene generelt skriker jo av velutført japansk kunststil. Grafikken i battle-modus er også veldig imponerende rent grafisk sett. Litt problemer med at musepekeren beveger seg utenfor skjermenbildet (kjører treskjerm-oppsett, med Shogun 2 på miderste skjerm), som var litt irriterende. Men utenom det virker demoen ganske stabil. Dersom noen har problemer med å få startet opp demoen, og kjører et AMD-skjermkort, kan det være Catalyst-driveren som må oppdateres. Jeg kjørte versjon 12.10 når jeg skulle prøve demoen etter nedlastning, og da åpnet aldri spillvinduet seg. Den kjørte bare en prosess i bakgrunnen. Etter å ha oppdatert til Catalyst versjon 11.2 fungerer ting imidlertid langt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå