Gå til innhold

Plasma +60"

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg har planer om å kjøpe meg en ny plasma tv som skal være minst 60". Så at komplett har en plasma som har fått ok tester til en meget bra pris!

Er det noen som har erfaring med denne? Link: LG 60" Plasma-TV 60PK250

Evt. er denne virkelig så bra som den ser ut? Og er den verdt det dobbelte av plasmaen jeg linket over her?

Link: Samsung PS63C7705

Andre tips til plasma tv?

På forhånd takk for kommentarer :)

Endret av Kaare Willoch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I LGen får du det du betaler for. Du får elendig sortnivå. Grått panel. Tendens til hakking på panorering. Lite tilkoblingsmuligheter. Du får en STOR og BILLIG skjerm, så er det det du er på jakt etter, kan du trygt velge den.

Samsungen du linker til, er en mye bedre skjerm. Du har sort panel, skarpere bilde, ganske bra sortnivå og glatte fine bevegelser. Er en mye bedre tv, men som du sier, så koster den litt mer. Om den er verd det?

Ja, hvis du vil ha en knall bra tv.

Nei, hvis du vil ha en stor skjerm.

Alternativt så kan du sjekke Samsung PS58C6505 som er modellen under den Samsungen du linker til. Den har ikke helt det samme sortnivået eller det sorte panelet, men ellers er det en flott tv - mye bedre enn LGen. Mener Expert har den til 12 999,- uten at jeg skal si det hundre prosent sikkert.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...