Bjonski Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Spiller for tiden Dragon Age på PS3, men når det er fullført trenger jeg noe nytt å bite i. Ser for meg at tilleggspakken "Awakening" blir kjøpt inn og kanskje Dragon Age 2 når prisen faller litt. Dragon Age er et meget bra spill med god historie, men skulle gjerne hatt et spill hvor jeg kan utforske hele kartet alà Oblivion eller Two Worlds. Oblivion har jeg til Xbox 360, men likte det ikke. Two Worlds har jeg til PC, det likte jeg meget godt. Two Worlds 2 har jeg hørt er dårlig, så avventer det litt. Er det noen andre spill som kan anbefales? Helst fantasi med sverd og magi. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Litt usikker, men hvis Divinty 2 finnes til konsoll kan det være ett alternativ. Likte godt pc versjonen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Ser ut til at det finnes til Xbox 360. Skal prøve å lese litt om det. Andre spill som anbefales? Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Mass effect er og ett bra spill, men dog ikke fantasy og sverd. Likte PS3 versjonen av ME2 , ikke prøvd det på xbox. Oblivion er best på PC grunnet mods som kan gjøre om monstre slik at de ikke levler sammen med deg, men at du faktisk kan risikere og møte på noe så uberbad at du ikke vil gå dit igjen gør du er høyere level. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg vet allerede om Mass Effect, men tok det ikke med i førsteposten pga. jeg leter etter fantasi-spill. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Demon's Souls burde jo være åpenbart, dessverre er det nok ikke så åpent som du ønsker. Men bedre RPG finner du rett og slett ikke på noen nyere konsoller. Lenke til kommentar
Kvamme_InnleggNO Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Du kan jo kanskje prøve på en Klassiker, ALA Morrowind, men tror den er bare på vanlig Xbox.. Gothic Arcadia er et bra spill, litt linært, men bra. Anbefales!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå