Gå til innhold

Dark Souls tråden.

Cloudemyx

Anbefalte innlegg

Du kom meg i forkant der, Cloudemyx. Jeg så traileren i går og vurderte å poste den her.

Det jeg kanskje synes ser mest lovende ut er at det virker som om det er flere åpne og lyse områder. Jeg synes det ble vel mange mørke huler i Demon's Souls og jeg er egentlig litt lei av at alt skal være så mørkt og trangt hele tiden i eventyrspill. Lyse områder gjør så man kan vise frem flere grafiske detaljer og spektakulære panoramaer, og dette vet jeg utviklerne av DS er gode på. En og annen hule er greit, men jeg liker ikke å måtte sitte og myse meg gjennom mesteparten av et spill.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så den først på hjemmesiden i dag. Jeg tror ikke interessen for disse to spillene er spesielt store, men er jo greit å holde tråden oppdatert uansett. Selvom jeg ikke har spilt Demon's Souls så fryktelig mye, så er jeg nesten sikker på at Dark Souls kommer til å bli enda bedre. Jeg liker veldig godt det jeg har sett så langt.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Det er synd at Demon's Souls ikke er mer populært enn det er, for det er utvilsomt et av de beste spillene på PS3. Samtidig ber utviklerne litt om dette selv, for spillet er ikke akkurat tilgjengelige. Jeg tror veldig mange fikk lyst til å prøve DS når de så hvor kult det så ut, men ga opp fordi de hele tiden mistet progresjon. Det er hvertfall min erfaring at det er vanskelig å få folk til å bli fans av DS ganske enkelt fordi det er så få som har tålmodigheten til å mestre det.

Men jeg anbefaler deg selvfølgelig å ikke gi opp. DS er absolutt vanskeligst i begynnelsen, men senere får man flere billige triks som gjør at man ikke dør så ofte. F.eks. magier som dreper bosser på et par treff og en som vekker deg opp når du dør (og den kan brukes flere ganger).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Burde kanskje få flyttet denne tråden over til spilldelen? Det er litt tungvint å måtte gå i innlegg-arkivet i tillegg til den vanlige spilldelen :)

Skal jeg sende en melding til en moderator eller rapportere førstepost og legge ved et ønske om å få den flyttet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...