Howard Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Nytt grafikkort fra AOpen AOpen lanserer nå det første grafikkortet i Aeolus-serien med "Open BIOS": Aeolus FX5600S. Les saken her. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Nytt grafikkort fra AOpenAOpen lanserer nå det første grafikkortet i Aeolus-serien med "Open BIOS": Aeolus FX5600S. Les saken her. Hva vil "Open BIOS" si da?At brukeren har kontroll over graffikbrikken? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg hadde et AOpen Geforce 2 Pro 64mb med Open Bios, i oppstarten av maskinen kunne jeg trykke "Insert" for å komme inn i biosen til skjermkortet, der jeg kunne sjekke Temp, stille på hastigheten på minnet, chip og viftene osv. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg hadde et AOpen Geforce 2 Pro 64mb med Open Bios, i oppstarten av maskinen kunne jeg trykke "Insert" for å komme inn i biosen til skjermkortet, der jeg kunne sjekke Temp, stille på hastigheten på minnet, chip og viftene osv. Tøft å kunne det da Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Sjef kort, da! Vi venter på 5900 versjonen... Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 ER du fornøyd med aopen kortet da, eller suger slik som hovedkortene deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå