mcgroven Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Rollespillfans kan glede seg over enda et nytt spill i serien. Les hele saken Lenke til kommentar
BionicPanda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nå har jeg ikke spilt Two Worlds I & II, men det høres ut som om de hadde vært tjent med litt lengre produksjonstid. Noe det ikke høres ut som at nummer 3 får... Jeg synes det er en synd at enkelte utviklere lager mange spill fort og gale, i stedet for å ta seg tid til å perfeksjonere noen færre titler. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva er egentlig grunnen til at dere ikke anmeldte Two Worlds 2? Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nå har jeg ikke spilt Two Worlds I & II, men det høres ut som om de hadde vært tjent med litt lengre produksjonstid. Noe det ikke høres ut som at nummer 3 får... Jeg synes det er en synd at enkelte utviklere lager mange spill fort og gale, i stedet for å ta seg tid til å perfeksjonere noen færre titler. 3'eren kommer uansett til å bruke samme motor og system så det er sikkert grunnen til at de gir ut et nytt spill allerede neste år. Lenke til kommentar
sweinar Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Noen som har hørt/lest noe om når tw3 kommer ? Vært på hjemme siden til utviklerne men står ingen ting om at spillet er under utvikling. Kanskje det hele bare er et rykte ?? Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 yess runda nettop nummer 2 med pirate dcn ... stor kosda meg gjennom spille Lenke til kommentar
sweinar Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ja lenge siden jeg har kost meg sånn med et spill, selv om grafikken og mye annet ikke var helt topp, så var det et skikkelig underholdning men har vært på hjemme siden til både utvikler og utgiver. Ser ikke ut til å stemme at tw3 er like rundt hjørnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå