Agro_InnleggNO Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har kjøpt meg ny mobil og trenger link til det norske tastaturet kan noen hjelpe meg å lete? har googlet endel men finner det ikke Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har kjøpt meg ny mobil og trenger link til det norske tastaturet kan noen hjelpe meg å lete? har googlet endel men finner det ikke Gå inn på "Android Market" på din telefon og søk etter "Scandinavian Keyboard". Last denne ned og følg anvisningen. Voila. Lenke til kommentar
Agro_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Har kjøpt meg ny mobil og trenger link til det norske tastaturet kan noen hjelpe meg å lete? har googlet endel men finner det ikke Gå inn på "Android Market" på din telefon og søk etter "Scandinavian Keyboard". Last denne ned og følg anvisningen. Voila. jeg har prøvd å lete der men finner det ikke helt.. men takk for tipset ........ (lette før jeg posta første innlegg her) ah..tror det gikk et lys opp for meg ,, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå