fuzsy Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hei. Jeg bare lurte på om noen kan huske et gammelt bilspill hvor man kunne velge å kjøre enten i en jeep eller en liten "tanks". Man skulle kjøre rundt i ring på en bane, og mer husker jeg ikke. Noen som vet hva det kalles? Edit: Spillet styres i første persons synsvinkel og man kan spille med flere enn en spiller fra samme datamaskin. Endret 20. februar 2011 av Seralize Lenke til kommentar
kålrot Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Mulig jeg tar feil, men kan det være Big Red Racing? Man kunne dog kjøre mye mer enn en jeep og en tanks. http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Red_Racing Endret 20. februar 2011 av Kålrot Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kunne høres ut som Return Fire, men det var ikke styrt i første person. Lenke til kommentar
fuzsy Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Er dessverre ingen av de foreslåtte. Ville tro det var kanskje enda gamlere. Jeg spilte trolig bare demoen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hva spilte du det på? Og hvilke år sånn ca? Endret 22. februar 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå