Joachim_F Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vi tar en titt på et av tidenes beste hjernetrimspill. Les hele saken Lenke til kommentar
Millha Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kan huske jeg satt med dette på amiga. MeN ble igrunn ofte irritert på de stopperene. Thumbs up to a plast to the past! Lenke til kommentar
lade73 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 YES. endelig en etterlengtet artikkel. Husker jeg brukte halve fjortisstiden for å få til ALLE brettene på Lemmings 1, 2, 3... det tok uhorvelig lang tid husker jeg... Lenke til kommentar
lul Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Skulle man ønske å spille denne typen spill igjen så kan man prøve Pingus. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Selv spilte jeg dette på Mega Drive. I senere år har jeg tenkt at dette måtte ha vært mye enklere med en mus, heller enn å skulle flytte en markør sakte rundt med d-paden... Lenke til kommentar
Muddy_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg vil mye heller kalle de for "en lemming" fremfor "et lemen". Men en nydelig artikkel, utvilsomt Endret 21. februar 2011 av Muddy Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Selv spilte jeg dette på Mega Drive. I senere år har jeg tenkt at dette måtte ha vært mye enklere med en mus, heller enn å skulle flytte en markør sakte rundt med d-paden... Ja, husker selv jeg var overasket over at folk spilte det til CD-i(?) og CD32 i min barndom, med joypad. Spilte eneren en god del, men tror egentlig aldri jeg klarte alle brettene. AtW Endret 21. februar 2011 av ATWindsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå