Odesseiron Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 EAs tolkning av moderne krigføring er ikke over enda. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 lol. 5 millioner solgte spill. Really? Nok et bevis på at hype, omdømme og reklamekampanjer har mer å si enn selve kvaliteten på spillet. Medal Of Honor hadde sine glimt av perfeksjon, men de var det få av. Forhåpentligvis lærer de av sine feil, og mekker et bedre skytespill denne gangen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg er en av de får som faktisk likte fjorårets MoH bedre enn Black Ops. (Da ser jeg helt vekk i fra MP, og tenker kun på Campaign). Høydepunkter jeg husker fra MoH er blandt annet jeg synes de var dyktig til å skape stemningen. Snøen var super realistisk, knatret og glinset som den gjør. Og soundscapet i når spillet er inne i et dalsøkk er helt fantastisk. Ekko fra skudd og rop. Black Ops synes jeg var for mye skyte skyte skyte, mulitenemies, fullt kaos løp løp løp. MoH legger mere opp til det taktiske synes jeg. Så jeg gleder meg til til et nytt MoH. Lenke til kommentar
Rakettsau Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tror at med elementer fra Brothers in Arms hadde MoH2 blitt sykt bra. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Skal det virkelig hete Medal of Honor 2? På dette tidspunktet virker det som de bare fullstendig ignorerer at de har rundt hundre spill i serien fra før. Dette kommer jo til å skape databasetrøbbel uten like. Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 EA melker kua tørr.. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 enig med Shifty. lol. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) BF3 kommer i år, hvem vil ha MoH2? Og ja, MoH var en stor skuffelse. Beta til BF3 var eneste grunn til å kjøpe det.. Endret 20. februar 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Skal det virkelig hete Medal of Honor 2? På dette tidspunktet virker det som de bare fullstendig ignorerer at de har rundt hundre spill i serien fra før. Dette kommer jo til å skape databasetrøbbel uten like. Dette er bare en midlertidig tittel vi opererer med til de offisielt annonserer spillet. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Gleder meg MoH var mitt favoritt-FPS i fjor. Spiller det en god del fortsatt. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nå er ikke jeg en slik fps person,men jeg likte de oldschool MOH spilla bra.MOH er ikke det engang var. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Synes de heller bør gå for litt mer realisme så folk faktisk må lære seg å håndtere våpen etc., og ikke bare fly rundt og holde skyteknappen nede. Større brett hadde jeg også satt pris på. Lenke til kommentar
foodpig Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Konge. Personlig elsker jeg MoH MP, som gir den beste FPS opplevelsen for pengene akkurat nå. SP delen vet jeg ingenting om, da jeg har aldri prøvd det. SP modus i FPS...WTF!? Ultimate FPS = Americas Army 2 blandet med MoH. Endret 22. februar 2011 av username Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå