Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok et videointervju fra våre naboer i øst: Power Gamer har snakket med Tomasz Gop (selvfølgelig). Videokvaliteten er ussel, men lyden er helt grei.

 

Og så publiserte svenske PC Gamer en relativt omfattende sniktitt for vel en måned siden, der de reiste til Polen for å besøke CD Projekt RED og teste ut spillet. Det er noen spoilere fra slutten på The Witcher i artikkelen, i tillegg til noen mindre spoilere fra TW2, så om du ikke har spilt eneren ennå så er det mulig du bør hoppe over denne.

Endret av Volundr
Lenke til kommentar

Her er en ny video som viser minigames:

 

 

Og en fanvideo:

 

 

Førsteposten har også blitt oppdatert med Gamer.no's sniktitt, IGN's intervju med Tomasz Gop, og en splitter ny sniktitt fra Bit-Tech.

 

Edit:

 

Webhallen har også intervjuet Tomasz Gop:

 

 

Gameswelt har også et intervju med han her.

 

Edit 2:

 

RipTen:

 

Endret av Volundr
Lenke til kommentar

Offisiell FAQ Info her:

http://tw2.thewitcher.com/forum/index.php?topic=28407.0

 

• Erotica will be integral part of in-game life, not a mini game. No sex cards - this time we're gonna get cutscenes

 

• Game’s coming to PC on May 17th (it's worldwide date of premiere)

• PC is TW2’s basic platform

• Demo is plausible – after game’s premiere

• X360 / PS3 versions – planned. Mac / Linux – no way

• If released on consoles, TW2 will be available after PC premiere

• If released on consoles, TW2 probably won’t support neither Kinect nor Move

 

Mao. utviklet de ikke konsollversjoner på datoen for innlegget, men planlegger det- en gang i fremtiden. RED motoren har blitt testet med suksess på PS3 og 360 f.eks.

 

• In a sword – combat there will be fasts and strong strikes, but this time you can fluently swich between them in one combo (like: fast, fast, strong, fast). Without interrupting combo you could also block, dodge, use signs, petards etc…

### You choose the direction (if not - then the action goes straight) and press an action key. The action happens in a given direction. You choose the enemy you want to attack, and that is why we gave up the group style. High leveled fast style with direction changes makes a good blood bath.

You choose an action: a strong strike, fast strike, sign, block, jump, etc. but the game’s mechanics selects (depending on stats) whether it is a level 2 or 5 strike sequence, jump, pirouette, evade and it may (instead of attack) start the finisher (when the opponent has a little life ) or can push an enemy into a chasm (context action) etc. Mechanics is a bit modeled on Arkham Asylum - those who played, will quickly feel like at home.

 

Litt mindre klikk....vent....klikk.....vent.....klikk i TW2 altså og mer klikk klikk klikk klikk klikk :D

 

----- OS: Win XP / Vista / Win 7

----- Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or similar AMD

----- Memory: 1 GB for XP / 2 GB for Vista

----- Graphics: Nvidia GF 8800 512 VR or similar AMD

----- Hard Drive: 8GB for game and 8GB bonus content

These are minimal as for now (Nov 18th 2010). After optimisation reqs will definetely drop - but we don't know how much.

You should remember that game simply "likes" dual - core CPUs.

### These requirements are quite accurate for now. This is the minimal configuration allowing to play game with no-so-many FPS. It will get better, however don't expect to run in high details and HD in May

 

Uthevet skrift gjelder nok konfigurasjon på eller i nærheten av minimumskonfigurasjonen- til advarsel selv om de sier at optimaliseringen vil bli "mye" bedre.

Lenke til kommentar

Usikker på om disse er postet fra før. Er det bare meg, eller har Geralt fått ny stemme?

 

Ja, de er relativt gamle, men det er hyggelig å se de på nytt! Stemmen til Geralt i den første videoen er placeholder, så vidt jeg husker.

 

 

Mye bra informasjon der - må se om jeg ikke får lagt det til i førsteposten. G4TV har forresten en ny sniktitt, og prisen på forhåndsbestillingen av GOG utgaven for folk som måtte befinne seg i Storbritannia har blitt satt ned.

 

Edit:

 

En ny sniktitt og et veldig bra intervju med Tomasz Gop har blitt lagt ut på Skillpoint.se.

Endret av Volundr
Lenke til kommentar

Godt mulig en feil av cdon, men du kan bestille CE for 399,- her http://cdon.no/spill/the_witcher_2_-_assassins_of_kings_collector%22s_edition-13592924

Jeg lurer på om ikke CDON har feilmerket den en smule. Tror nesten det er Premium Nordic Edition de mener, samme som du får hos Platekompaniet. http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/PC/The_Witcher_2_The_Assassins_Of_Kings_-_Premium_Nordic_Edition/?id=WITCHER2NORDIC 399 var litt vel billig til å være den Collector's Edition.

 

Jeg gleder meg uansett noe hinsides til The Witcher 2. Det første spillet er en av mine absolutte favorittspill, og det meste av det jeg har sett og hørt fra nr 2 er lovende. Blir lite 17. mai feiring på meg hvis jeg har spillet på release. Når det har landet i postkassa blir det nok uansett mange dager praktisk talt fastlåst forran PC'n. :p

Lenke til kommentar

Nytt intervju:

 

 

 

Og ny sniktitt, men det er mye det samme vi har lest ørten ganger før. Det er også en hva-vi-vet-så-langt artikkel på gamrFeed, men det er ikke så mye nytt der heller.

 

Edit:

 

Sjekk også ut dette videointervjuet hos GeForce.com: The Witcher 2: Assassins of Kings Exclusive Video Interview

Endret av Volundr
Lenke til kommentar

Noen oppdateringer:

 

Det skjer sannsynligvis noe i dag klokka 17:17, i hvert fall ifølge denne Facebook-meldingen.

 

GOG sier at de vil være det eneste stedet der det er mulig å skaffe seg The Witcher 2 helt uten noen DRM, og det vil også være et nettmøte for alle som forhåndsbestiller TW2 der i morgen:

 

But wait, there's even more cool stuff about The Witcher 2 on GOG. For all users who preorder the game on GOG, we'll host a live video Q&A on Ustream with Senior Producer of The Witcher 2, Tomasz Gop. The Q&A will take place on Friday, March 18th, at 19:00 GMT and during the Q&A, Tomasz will be revealing some exclusive “Making of the new Geralt” concept art and discussing the changes in the fighting mechanic from the original game.

 

How do you get access to the Q&A? That's easy, everyone who preorders The Witcher 2: Assassins of Kings on GOG.com by noon GMT on Thursday the 17th will receive a link and a password that will allow them to take part in the session and ask questions about The Witcher 2 and GOG.com. Everyone whose questions get answered will receive one coupon for a free GOG game.

 

"Ny" video som viser gameplay:

 

 

CD Projekt RED har en konkurranse der du kan vinne et NVIDIA GeForce GTX 460 skjermkort og andre godsaker:

 

appfullproxyphpapp49497.png

 

Konseptskisser via Pwngamer:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

34302.th.jpg33902.th.jpg33802.th.jpg

 

32402.th.jpg32602.th.jpg

 

33602.th.jpg

 

33102.th.jpg

 

33402.th.jpg

 

33502.th.jpg

 

33302.th.jpg

 

34102.th.jpg

 

32702.th.jpg

 

33702.th.jpg

 

32502.th.jpg

 

33202.th.jpg

Lenke til kommentar

The Witcher: Enhanced Edition Director's Cut er nå på salg hos Steam for 7,99€ (ca. 63 kr).

 

Hvor mange her har forresten planer om å spille gjennom spillet på nytt for å få den ultimate lagringsfila? Og hvilke valg vil den inneholde?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg vil sannsynligvis ta meg god tid for å få med meg alt innholdet, selv om mye av det sikkert ikke vil ha så mye å si for TW2. Vil nok kjøre en helt nøytral linje, kanskje hjelpe Siegfried under bankranet, og holde meg til Triss siden jeg ikke har hørt noe om at Shani vil være med i TW2.
Lenke til kommentar

Frister å kjøpe eneren på steam siden jeg har mistet CD'en, men jeg tror ikke jeg kommer til å gjennomføre det en gang til. Spillet klikket forøvrig også for meg et stykke ut i siste kapittel og ville aldri fungere igjen. Fikk ikke med meg slutten, men kan noen fortelle hva som skjer hvis man har gått Scoia'Tel (skrivefeil?) mer eller mindre gjennom hele spillet?

Lenke til kommentar

hvilken vei du velger har ikke veldig stor betydning for slutten. Du møter fortsatt "the final boss". Du kan på wikipedia (engelsk) for plottet, men det gir ikke et godt inntrykk av hvordan slutten føles å spille. En liten detalj på slutten som er vanvittig bra.

 

Ja, jeg fikk frysningner og hårene reiste seg i nakken mot slutten. Vanvittig bra skrevet, og slutten plaget meg i noen uker etter at jeg gjennomførte.

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...