Cloudemyx Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg er glad jeg kjøpte CE fra CDON med en gang. Jeg har Platinum Edition av The Witcher Enhanced Edition som jeg skal spille når jeg får tid. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Så walkthroughs igår, å fra den beta builden vi har titta på kommer pcen min til å sprenge. For en grafikk, ser jo absolutt nydelig ut. Gleder meg helt utrolig til det her, kan bli rolle spillets år Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Nye sniktitter fra GamePro og GameFront, og et videointervju: Også noen nye konseptskisser fra Gamersyde: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 16 endings? Sa han virkelig det? Det er vanvittig. Ellers hadde jeg hadde håpet at de kunne beholdt kampsystemet fra TW. Det skilte seg ut og fungerte veldig bra. Men som han sa så ble det desverre for "hardcore". En ting jeg er veldig spent på er hvordan TW2 blir om du importerer savingen din fra TW. Gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Kampystemet fra TW1 hardcore? Det var helt på trynet og latterlig kjedelig... Faktisk har flere jeg har vist bort spillet til fått brekninger av kampsystemet og lagt det fra seg så alt for tidlig. Jeg sleit med det selv også, men story og stemning gjorde at jeg beit det i meg og jobbet meg igjennom de kjedelige kampene. Klikk.... wait for it.... klikk.... wait for it...igjen... klikk.... Håper de har totalrenovert systemet sitt til noe alà Gothic f.eks. Det er litt mer action og skills for spilleren Endret 25. februar 2011 av Aspiranten Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kampsystemet var jo vitterlig ikke så dårlig? Du måtte time trykk på musa med angrep. Var jo absolutt godkjent, selvom det ikke var rare defensive tankegangen, Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 ! Hudfletter DA2-demoens kampsystem i den ene tråden og så er TW1s "vitterlig ikke så dårlig"? Jo, det var dårlig. Bildet blir bedre når man tar med potions og mye bedre når man tar med signs, men det var ikke et fantastisk system. Enormt forbedringspotensiale for TW2. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kampsystemet var jo vitterlig ikke så dårlig? Du måtte time trykk på musa med angrep. Var jo absolutt godkjent, selvom det ikke var rare defensive tankegangen, Ingen timing, bare venting til spillet gir klarsignal. Hvis du vil teste ett kult kampsystem med timing så er "Rune - Halls of Valhalla" ett rått spill. Spesielt når man spiller med gode venner. Bygget på den første Unreal Engine. Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Nye sniktitter fortsetter å komme ut. Sist ut er Destructoid, Gamereactor Sverige, og Level 7. Gamereactor har også posta en video: 9lives videointervju med Tomasz Gop: http://www.youtube.com/watch?v=X_7dBD04XdM Konseptskisser, etc.: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 26. februar 2011 av Volundr Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 ! Hudfletter DA2-demoens kampsystem i den ene tråden og så er TW1s "vitterlig ikke så dårlig"? Jo, det var dårlig. Bildet blir bedre når man tar med potions og mye bedre når man tar med signs, men det var ikke et fantastisk system. Enormt forbedringspotensiale for TW2. Er jo faen meg helt forskjellige spill. The witcher EN er vitterlig et hack n slash. Er Dragon age orgins det? Nei, vil ikke si det. Ser du da problemet? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Vel, ja. DA2 er ikke hack-n-slash. Det er som Origins en taktisk RPG, riktignok med litt mer futt og fart. Men nok om det. Min interesse for TW2 har dalt litt i det siste. Men jeg håper fortsatt det blir et svært bra spill, og det skal vel mye til for at jeg ikke kjøper det. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ny video? http://www.youtube.com/watch?v=AEUazuUBZ4Y Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg hadde uansett ikke sett den før, så takk for videoen Combat er jo ikke lett å bedømme uten å prøve det selv, men så jo bra ut. Litt mye rulling kanskje? Ellers så alt annet ut som jeg håper på Med unntak av en ting, Geralts ansikt. Totalt tomt for uttrykk og følelser, og jeg klarer ikke en gang å like det standard "sur-men-tøff" trynet hans. Men alt i alt er jo det flisespikkeri Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Yepp, det er en helt ny video. Kan forresten lastes ned her i høy kvalitet (678 MB). Kampstil er ofte veldig individuelt, så det kan hende at en annen ville gjort det annerledes. Vi får vel se flere videoer fremover, og jeg regner med at det vil komme en utviklerdagbok som fokuserer på kampsystemet også. Så langt ser alt veldig bra ut, mye bedre enn jeg forventet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hm.. skal man kjøpte spillet i for å så vente til man skaffer segen kraftigere pc eller omvendt. Vanskelige valg man står overfor i hverdagen. Men det blir uansett premiumutgaven eller høyere, Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Her er noen smakebiter på musikken fra TW2 (kan lastes ned som mp3 som del av forhåndsbestillingsbonusen på GOG - merk at det ikke er bindende å forhåndsbestille der). Spesielt spor #3 er bra, syns jeg: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Og så noen gif'er fra den siste videoen som en bruker på NeoGaf har lastet opp: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 27. februar 2011 av Volundr Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Musikken i The Witcher var utrolig bra, og det virker som at musikken i The Witcher 2 blir like bra. Gleder meg nesten like mye til musikken som jeg gjør til selve spillet Jeg elsker spillmusikk, og går ofte inn på youtube bare for å høre på musikk fra forskjellige spill. Edit: Det blidet øverst i førstepost er nå min nye skjermbakgrunn ^_^ Endret 27. februar 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Godt mulig en feil av cdon, men du kan bestille CE for 399,- her http://cdon.no/spill/the_witcher_2_-_assassins_of_kings_collector%22s_edition-13592924 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg tok en råsjans og la inn en ny bestilling, siden CDON har vært så sløve og priset hinsides lavt. Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Ja, det var en god pris. La inn en bestilling der, jeg også! Her er noen nye oppdateringer: GeForce.com har intervjuet Tomasz Gop, og både Play.tm og Segment Next har posta nye sniktitter. Jeg tror også at disse videoene er nye. De ser absolutt ikke offisielle ut, og jeg oppforder alle til å slå av lyden på grunn av technomusikken som er lagt oppå: Endret 1. mars 2011 av Volundr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå