Gå til innhold

Hjelp til å finne ny spill-TV

Anbefalte innlegg

Etter å ha prioritert ny PC foran ny TV for noen måneder siden tror jeg endelig at jeg har økonomi til å igjen begynne å se på aktuelle TVer. Men da jeg ikke aner hva som er bra og dårlig selv, kan jeg trenge deres hjelp til å velge en god TV som hovedsaklig skal brukes til å spille spill på Playstation 3 og Xbox 360. Det vil nok gå mest i PS3, om det skulle gjøre noen forskjell.

Jeg ser for meg at TVen er på 40-42". Den skal, som sagt, brukes til å spille, og gjerne ha en prislapp på kanskje 6-9 000 kroner. Jeg vet ikke helt hva som er standardpris på slike TVer, og kan dermed vurdere gå over/under dette. Skader ikke å foreslå en for mye!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får, i mine øyne, ikke en bedre tv for under 10k, enn Panasonics TXP42GT20. Silkeglatte bevegelser, dypt sortnivå og flotte farger. Har også mulighet for 3D dersom du kjøper 3D-briller til den. Hvis du ikke er interessert i 3D, får du så og si samme tven (syns jeg leste noe om en ny type fosfor som tenner og slukker raskere på GT20) en drøy tusenlapp rimligere (G20).

Begge tvene knall og tar knekken på alle LCD/LED i samme prisklasse.

Test hos Lyd og bilde.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...