aquaplex Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hadde uten tvil blitt Trip fra Enslaved: Odyssey to the West. Fikk mer og mer sansen for henne gjennom spillet. Endret 20. februar 2011 av Aquaplex Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Kerrigan fra starcraft 2 FØR hun ble queen of the swarm Etter. Ellers er både Lara Croft (faller for den britiske aksenten!), Morgan LeFlay (Tales of MI), Morrigan og Leilana (Dragon Age) og Lucy (Assassin's Creed) verdige kandidater. Endret 20. februar 2011 av MiSP Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Er det nå jeg skal komme trekkende med figurer fra diverse obskur eroge og ødelegge stemningen for alle sammen? Eller jeg kan være litt mer seriøs og si Lady Deirdre Sky fra Alpha Centauri bare fordi jeg ikke kan komme på navnet på noen andre kvinnelige spillfigurer som ikke er nevnt til nå (untatt Sister Miriam, men hun er ei bitch). Mhmm... hippie-dame. Endret 20. februar 2011 av Miles Teg Lenke til kommentar
Skilz Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Så det er slikt søppel vi kan forvente oss etter sammensmeltingen ser jeg. Ja fy faen, ha en morsom artikkel på en lørdag av alle ting. Er grusomme tider vi lever i. Få huet ut av ræva. Og til de som sier det er så nerdete å ha en greie som dette. Er det noe anerledes enn å tenke at "damn hu var fin" på en film, i en musikkvideo eller lignende? Jenter du ikke kan få alt sammen. Endret 20. februar 2011 av Skilz 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) For ikke å snakke om at jenter på film og i musikkvideoer gjerne er like dataanimerte/-redigerte som jenter i spill Forresten er det vel etter ønske fra brukerne at temaet denne uken ble nettopp dette. At redaksjonen dermed følger opp og kommer med en slik artikkel finner jeg dermed helt naturlig. Endret 20. februar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Morsom artikkel. Etter litt omtekningstid tror jeg at jeg går for April Ryan fra Den Lengste Reisen og Drømmefall. Kan godt tenke meg å se mer av henne Lenke til kommentar
Kvamme_InnleggNO Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Denne var litt vanskelig... Har alltid lurt på Alleria Windrunner og Lelianna. Jepp, la oss gå for de. Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Disse spillfigurene vil Gamer-redaksjonen hoppe til køys med. Les hele saken For en idiotisk artikkel, har dere ikke mer å skrive om så ville jeg heller latt hver. Hva blir det neste, hvilket forum medlem dere hadde hoppet til køys med? Fullstendig lavmål og langt under den redaksjonelle linja jeg trodde gamer.no lå på. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Disse spillfigurene vil Gamer-redaksjonen hoppe til køys med. Les hele saken For en idiotisk artikkel, har dere ikke mer å skrive om så ville jeg heller latt hver. Hva blir det neste, hvilket forum medlem dere hadde hoppet til køys med? Fullstendig lavmål og langt under den redaksjonelle linja jeg trodde gamer.no lå på. Men å skrive om beste våpen, triveligste spillunivers og spillfigur man ligner på var helt ok? Selvsagt er det en useriøs artikkel, men så lenge resten av det Gamer gjør er rimelig seriøst, så er det ingen krise om de kommer med en tøyseartikkel i uka. Og det er jo litt interessant (og til tider litt skremmende) å se hvordan de forskjellige har tenkt. For eksempel er Lervik's fascinasjon for Minsc og tydelige klokkertro på at ham er en øm og hensynsfull elsker, både rørende og noe forstyrrende. 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Enkelte her har virkelig tatt denne artikkelen altfor alvorlig -_- On-Topic: Mange nye gode forslag som har kommet (Yuna ++) Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ok, dette ble litt for nerd. Må si meg enig der...ekte damer er mye hyggeligere.Også er de ekte. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Angående fremtidige artikler lurer jeg på: Hvilket spill har best den beste musikken på lydsporet? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Angående fremtidige artikler lurer jeg på: Hvilket spill har best den beste musikken på lydsporet? Er med på den. Hadde vært intreresant. Banner på at Nier kommer på den listen Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Sheva alomar fra resident evil 5, Claudia Auditore fra assassins creed BH og Justicar fra Mass effect 2 er sinnsykkkkt heite Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ok, dette ble litt for nerd. Må si meg enig der...ekte damer er mye hyggeligere.Også er de ekte. Lenestolsstatistikeren i meg er rimelig sikker på at de som skriker høyest om hvor fæl denne artikkelen er, stort sett er de samme som aldri har vært i nærheten av en ikke-virtuell kuse. Eller er det antydningen om at de opphøyde steinansiktene og guruene som supplerer dere med spillstoff faktisk har et kjønnsliv som gir dere slike sjeleplager? I så fall vil jeg foreslå en god årelating for å bli kvitt det lutheransk-fromme blodet som gjør at all vitsing om sex møtes med fnysende indignasjon. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Merker jeg er mye enklere en jeg prøver samt ønsker å være.. angåendet Data babes klarer jeg bare å tenke på Tomb Raider bærta i sammenheng med sexy... trolig grunnet at jeg var liten guttepjokk når jeg først spillte henne Endret 20. februar 2011 av SimalarioN Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Alltid vært svak for Annah fra Planescape kanskje fordi det er en av de få romansene gjort rikitg i et spill. Bioware romanser er for enkle og overfladiske. Selv om Garrus sin er morsom. +1 eventuelt så må det bli Maureen "Mo" Corley frå Full Throttle. Har gode minner frå ungdomstidene mine og Mo Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Annah fra Planescape: Torment: +1! Vet ikke om jeg kunne takket nei hvis Fall-From-Grace i samme spill hadde invitert på kos heller... Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Etter å ha vært slaven hennes i timevis, og hun har sluppet opp for sadistiske oppdrag å sende meg ut på, er det på høy tid at jeg får dette kvinnemennesket til å holde kjeft. Jeg snakker naturligvis om Moira Brown! (Fallout 3, Craterside Supply) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå