onemore_InnleggNO Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Therese and Jeanette (Tourette) Voerman fra Vampire the Masqurade: Bloodlines Der får du 2 i en Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Yuna fra Final Fantasy X Eller Lucy Stillman fra AC Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 agent tanya! ellers har jeg redda prinsesse zelda veldig mange ganger, uten å få så mye som et kyss Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Spiller spill selv, og har god peiling på datarelaterte ting, og kan vel greit kalles en nerd av de som ikke vet bedre, men å drømme om en spillfigur?! Come on. Leser ikke kjendisblader, men vil tro det handler mer om sladder enn sexfantasier. Var spørsmålet "hvilken spillfigur har du sexfantasier om?" Nei. Tar du et morsomt lite spørsmål litt for alvorlig? Ja. Also, jeg skulle selvsagt ha skrevet Cate Archer. Spørsmålet var: "Hvilken spillfigur ville vi ha hoppet til køys med?" Om det ikke var et seksuelt ladet spørsmål så utdyp gjerne hva dere mener som skulle foregått i senga. Sortere M&Ms? Morsomt? Vel, jeg har inget personlig forhold til hverken mannlige eller kvinnelige spillfigurer og har ingen interesse av å ta de med hverken på soverommet eller andre plasser så jeg antar jeg bare ikke forstår spøken da. Ellers er det rart at et såpass stort spillnettsted som gamer.no velger å så til de grader underbygge nerde-stereotypen. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Alltid vært svak for Annah fra Planescape kanskje fordi det er en av de få romansene gjort rikitg i et spill. Bioware romanser er for enkle og overfladiske. Selv om Garrus sin er morsom. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Burde det egentlig være lov å velge spillfigurer som i bunn og grunn er digitale utgaver av faktiske personer? Tenker da på Miranda Lawson og Lucy Stillman, som jo er henholdsvis Yvonne Strahovski og Kristen Bell. Endret 19. februar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Garnet frå Final Fantasy IX for min del. Ingen tvil. Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 I motsetning til pysa lengre opp; Kerrigan the Queen of Blades helt klart. Eller kanskje Juri fra Super Street Fighter IV. Lenke til kommentar
TheBenzR Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Lara Croft.. <3 Hehe Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Spiller spill selv, og har god peiling på datarelaterte ting, og kan vel greit kalles en nerd av de som ikke vet bedre, men å drømme om en spillfigur?! Come on. Leser ikke kjendisblader, men vil tro det handler mer om sladder enn sexfantasier. Var spørsmålet "hvilken spillfigur har du sexfantasier om?" Nei. Tar du et morsomt lite spørsmål litt for alvorlig? Ja. Spørsmålet var: "Hvilken spillfigur ville vi ha hoppet til køys med?" Om det ikke var et seksuelt ladet spørsmål så utdyp gjerne hva dere mener som skulle foregått i senga. Sortere M&Ms? Seksuelt ladet, ja. Men det betyr ikke at man går rundt og drømmer om å ha sex med disse figurene, slik din tidligere kommentar insinuerer. Vi fikk et hypotetisk spørsmål, og svarte på det. Du tar dette alt for alvorlig, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor. 1 Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Miranda Lawson, sexy sexy. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg vil bare si at jeg ikke stiller meg bak det Joachim sier. Jeg går rundt og drømmer om å ha sex med Minsc. 1 Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Dette var ikke et lett spørsmål. Det er så utrolig mange fra mass effect som er helt sykt deilige, men må vel bli Sheva Alomar fra Resident evil 5, hun er sinnsykt heit i leopard kostyme Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Lucy Stillman fra Assassins Creed, med mindre (spoiler fra AC:Brotherhood) hun faktisk er en tempelridder, da ville jeg ikke ha gjort det. Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Må vel bli Christie fra DOA. Lenke til kommentar
kakemonster_InnleggNO Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Husker ikke hva hun heter akkurat nå, men hun reporteren fra Dead Rising 2 Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Så det er slikt søppel vi kan forvente oss etter sammensmeltingen ser jeg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Så det er slikt søppel vi kan forvente oss etter sammensmeltingen ser jeg. Dette var det første som falt meg inn da jeg først så artikkelen. :\ Lenke til kommentar
Curver Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det må vel bli Cate Archer fra No one lives forever 1/2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå