AltF4 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg hadde helt glemt Lulu! Hun var jo en stor drøm når jeg var mindre. Tali fra ME 2 er jo også en drøm, men det er noe med manglende fingre og et fravær av ansikt å henge følelsene på som er litt motbydende. Men hu er heit, smart, lekker og tøff, og det tilsier 4-2 favør hanky-panky. De aller fleste asari er også verdt flerfoldige øyeblikk med tunga utenfor munnen - men igjen, det er noe med dette blå og tentakkelbakhodene som liksom ikke er så innbydende. Jeg trenger et menneske. Alyx Vance. Vakker, intelligent, modig og morsom. Alyx Vance it is! Lenke til kommentar
Carloth Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ayame fra Tenchu serien, tali fra mass effect eller Morrigan fra dragon age! Lenke til kommentar
DSetre Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det måtte nok blitt Jaina Proudmoore fra Warcraft universet. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hoppe til køys med en spillefigur? Og folk synes at "nerder" er rare, go figure... Hvis det er slik man dømmer om folk er rare så er det rart at vi ikke går rundt å kaller de som leser kjendisblader for demente vrak. De er jo laget kun for at folk skal drømme seg vekk med en eller annen kjendis på andre siden av kloden. Jeg skal ikke si at jeg ikke fikk et lite latterkick av denne artikkelen though =D On topic: Aerith Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 @Sin-Bad Illidan er kjekk, og ville kanskje vært mitt valg, men nå er jo jeg gutt da Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Forventet et par fra Mass Effect, ja... Positiv overraskelse at persona 3 var nevnt! ooooog samus var en selvfølge... jeg hadde tatt dem alle! Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Princess Farah skulle jeg gjerne hatt noen timer med. Hun er prinsesse og har hodet noe ovenpå, men samtidig krigersk, smart og hardtslående vakker. http://4.bp.blogspot.com/_ryaShn0VlSs/S_9BukNMu3I/AAAAAAAAAO4/WduWcRDcY8s/s1600/Princess_Farah_in_The_Two_Thrones.jpg Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ok, dette ble litt for nerd. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hoppe til køys med en spillefigur? Og folk synes at "nerder" er rare, go figure... Hvis det er slik man dømmer om folk er rare så er det rart at vi ikke går rundt å kaller de som leser kjendisblader for demente vrak. De er jo laget kun for at folk skal drømme seg vekk med en eller annen kjendis på andre siden av kloden. Jeg skal ikke si at jeg ikke fikk et lite latterkick av denne artikkelen though =D On topic: Aerith Spiller spill selv, og har god peiling på datarelaterte ting, og kan vel greit kalles en nerd av de som ikke vet bedre, men å drømme om en spillfigur?! Come on. Leser ikke kjendisblader, men vil tro det handler mer om sladder enn sexfantasier. Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Po-sha er sykt digg Demonen inni ham også Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Uansett om man har sans for mann folk eller ikke, så hadde jeg ikke godt for Minsc, han liker den hamsteren litt for mye! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er for mange =P Som de før har nevnt: - Morrigan (Dragon Age) - Liara/Miranda (ME1/2) - Lulu (FF) - Lightning (FF) - Aerith (FF) - Elena (Uncharted) - Trish (DMC) - Alicia (Valkyria Chronicles) - Lara (Tomb Raider) +++ Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Morgan LeFlay, the mighty pirate hunter, frå "Tales of Monkey Island" of course! Lenke til kommentar
-Darko- Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Topp ti 1. Master Chief (Halo) - Kicks ass, sexy og maskulin 2. Ezio Auditore (Assassin's Creed) - Dritsexy, kicks ass, maskulin! 3. Chloe (Uncharted) - Sexy, kul og stilfull 4. Eddie Riggs (Brütal Legend) - Awesome, sexy og kicks ass! Og morsom! 5. Jade (Beyond Good and Evil) - Smart, vakker, tøff og feminin på en gang 6. Drake (Uncharted) - Morsom, sexy og kul 7. Lara Croft (Tomb Raider) - Sexy, smart og har skills! 8. Monkey (Enslaved) - Sparker rumpe og sexy stemme. 9. Ophelia (Brütal Legend) - Søt, kul og dritpen! 10. Alex Mercer (Prototype) - Mørk, kald og dritkul Endret 19. februar 2011 av Darko Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Spiller spill selv, og har god peiling på datarelaterte ting, og kan vel greit kalles en nerd av de som ikke vet bedre, men å drømme om en spillfigur?! Come on. Leser ikke kjendisblader, men vil tro det handler mer om sladder enn sexfantasier. Var spørsmålet "hvilken spillfigur har du sexfantasier om?" Nei. Tar du et morsomt lite spørsmål litt for alvorlig? Ja. Also, jeg skulle selvsagt ha skrevet Cate Archer. 2 Lenke til kommentar
Sognaprest Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Morrigan, uten tvil! Lenke til kommentar
Bast01d Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 For min del tror jeg det må bli Julie fra Heavy Metal F.A.K.K.² Lenke til kommentar
Skilz Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Er jo et grusomt spørsmål da. For min del blir det uavgjort mellom: Tifa Miranda (Fordi det er Yvonne Strahovski ffs) Og Morrigan Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skremmende lett å velge Supergirl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå