mcgroven Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Utvikleren bak blant annet Project Gotham Racing legges ned i dag. Les hele saken Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Syns fortsatt at dette var et studio som burde hatt livets rett. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Good night, sweet prince. PGR og Geometry Wars er noen av de aller beste spillseriene man kan finne på Xbox. De fortjente ikke denne skjebnen, og jeg håper at de finner seg nye jobber så fort som mulig. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hadde ikke helt sansen for Blur, men PGR er jo fortsatt ett av de beste bilspillene i mine øyne Synd altså Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Synes det er innmari synd at MS ikke kjøpte dem. Da hadde PGR-serien mest sannsynlig fortsatt levd. Det er veldig synd hver gang en utvikler legges ned, særlig med spill som PGR på rullebladet. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Håper utviklerne slår seg sammen med Eden Games. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Merkelig at ingen noen gang nevner forløperen til PGR, og det beste bilspillet jeg har spilt noengang, nemlig MSR-Metropolis street racer til Dreamcast. Dette var banebrytende(!) i sin tid, og var et av de første som virkelig gjenskapte ekte, detaljerte bymiljøer. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Activision kan ikke mye, men det å drive gode utviklere til grunne, det er de gode på! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Nå vet jeg ikke helt med sikkerhet da men kan tenkes att BC ikke ble solgt fordi att Activision ville ha en høy pris for selskapet men synd att denne utviklern forsvinner fra kartet men skulle ikke forundre meg om de starter opp på nytt med ett nytt navn og utvikler PGR for Microsoft for på den måten kan MS ha skaffet seg ett godt team gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå