mcgroven Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Laster du ned demoen av Dragon Age II kan det vanke en premie. Les hele saken Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dette gleder jeg meg til! Så jeg kan altså laste den ned både på pc og xbox360 så det teller som 2 stk? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Laste ned til X360, Pc og Ps3 B) Endret 18. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har allerede bestilt til PC, men gleder meg til demoen uansett Hadde vært kult å vinne den premien men hvor stor sjanse har man mot 999.999 andre folk? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Premien er det jo alle som får - viktig å lese at 'EA vil gi millioner belønning' og ikke 'EA vil gi millioner *i* belønning': Så det er bare å laste ned demo og logge på med EA-kontoen sin slik at det teller mot 1 million downloads. Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 O.o da skal jeg søren meg laste ned på pc og xbox. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Som om jeg ikke kom til å laste ned demoen alikevell, men alltids morro å bli belønnet Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Premien er det jo alle som får - viktig å lese at 'EA vil gi millioner belønning' og ikke 'EA vil gi millioner *i* belønning': Så det er bare å laste ned demo og logge på med EA-kontoen sin slik at det teller mot 1 million downloads. Jeg er fortsatt uenig i overskriften.. belønningen gis ikke ut til et flertalls antall millioner, kun EN million nedlastede demo`er gir premie til som har lastet ned. Det er ikke flere millioner, men EN million. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hva vil en bok hjelpe i spillet? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hva vil en bok hjelpe i spillet? [...] Dette er poesiverkene The Far Cliffs of Kirkwall og Lothering's Lament. Førstnevnte gir deg ekstra penger, mens den andre boken serverer deg noen ekstra erfaringspoeng når den åpnes. Ingenting å rope hurra for. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Jeg er fortsatt uenig i overskriften.. belønningen gis ikke ut til et flertalls antall millioner, kun EN million nedlastede demo`er gir premie til som har lastet ned. Det er ikke flere millioner, men EN million. Da vil jeg gjerne vite hvordan du kan forutse at Dragon Age 2 ikke vil selge mer enn en million utgaver. Fra artikkelen: "Hvis demoen blir lasted ned én million ganger vil samtlige få to bøker som man kan bruke i det ferdige spillet. Det skriver Eurogamer." (Uthevelse gjort av meg.) Edit: Jeg tolker det ihvertfall slik som at alle som kjøper spillet vil få de to in-game bøkene hvis demoen lastes ned en million ganger eller mer. Endret 18. februar 2011 av Kharan Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nei huff, jeg klarer ikke å holde meg, jeg laster ned demoen så fort jeg kan Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dette er jeg med på! Men altså, en bok. Hva mener de med det? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Dette er jeg med på! Men altså, en bok. Hva mener de med det? Grøgger: Bok som i powerup lignende greier. Ala det som er i Warcraft 3 (tomes). Men hvis alle skulle få denne gratis gaven er den vel egentlig ikke til nytte, blir jo som å heller lansere spillet bare med disse powerupene som da blir en "standard" (ergo mer cash og diverse som disse bøkene gir). Men alt i alt grei markedsføring iniativ. Endret 18. februar 2011 av smokeeye Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Tenkte først at eg ikkje skulle laste ned demoen, den er nemleg ganske lang (heile prologen + møtet med Isabela, og er jo alltid artig å spele spelet uten å vite noko om det), men det er jo alltids greitt å få litt ekstra penger og exp Tviler på at eg hadde klart å vente uten å laste ned uansett, though Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hva vil en bok hjelpe i spillet? [...] Dette er poesiverkene The Far Cliffs of Kirkwall og Lothering's Lament. Førstnevnte gir deg ekstra penger, mens den andre boken serverer deg noen ekstra erfaringspoeng når den åpnes. Ingenting å rope hurra for. Så bare noen navn etter bok, og Cliff ditt og Cliff datt, og alt vi har hørt med Cliff har ikke vært positivt. Og må si at DA2 ikke er en tittel jeg ser veldig frem til, og klikket into på EA gi million belønning, og tenkte at jeg kunne vinne en million, men neidaaa . EA og BioWare, slutt! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kommer til å laste ned demoen og logge på med EA-kontoen min slik at jeg gjør mitt mht gratis stæsj, men vil ikke faktisk spille selve demoen da jeg ikke vil 'røpe' noe av historien før jeg får fullversjonen. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Stor forskjell på å bruke cheat og å åpne noen bøker som gir deg ekstra penger og ekstra XP? Obv not. I eneren startet jeg spillet med alt mulig rart. Blant annet armor jeg ikke engang kunne bruke pga for lav level eller noe sånt, føltes langt ifra riktig. Endret 18. februar 2011 av Toeblast Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Etter all sannsynlighet vil det passere en million nedlastinger i løpet av det først døgnet. -.- Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har bestilt det til pc og ps3 gleder meg Har bestilt det til pc og ps3 gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå