mcgroven Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Brotherhood skal feites opp om bare en måneds tid. Les hele saken Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Activision burde lære av Ubisoft og EA. Enspiller og flerspiller innhold til bare 800? =) EA sine mass effect pakker var også vært pengene imo. Endret 18. februar 2011 av Nestea Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skulle heller ønske Ubisoft konsentrerte seg om å utbedre serverne sine. Ofte blir det til at PS3en min bare står på i bakgrunnen og leter etter game sessions i timesvis uten å finne noe. Hjelper ikke å restarte heller! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Aner ikke hvor jeg leste det (ign.com sannsynligvis) men neste store nyhet om Assassin's Creed kommer i mai. Det er garantert kommet bra inn i utviklingen, så burde de ikke satse på det i stedet? Jeg har ingenting imot Brotherhood, men jeg syntes det ble for likt AC2. Fjern hestene, så har vi fint lite nytt av interesse. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Synes de kan kutte ut å vente et helt halvår før de slipper brother hood til pc -.- Endret 18. februar 2011 av Smiiley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå