JoeDohn Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Dette er egentlig ikke et veldig sterkt forsøk på å dra igang en diskusjon, men det er sikkert noen som klarer å lage det av det også... Hva det egentlig er; et gledesutbrudd av helt ultraordinære og ekstreme dimensjoner over hvor kjempegenialt WarCraftIII har blitt med Frozen Throne, det er så det går helt rundt for meg! Det er jo INGENTING (okaj, ta det med en biiiitteliten klype salt) den editoren ikke fikser! Sitter og tester ut endel custommaps, pluss at jeg har spilt gjennom første delen av orkecampaignen for sjette gang nå og det går jo IKKE AN Å GÅ LEI! Dette er så sjukt gøyalt at jeg måtte lage en post om det, jeg er sikkert ikke den eneste som synes dette heller. Særlig happy er jeg for muligheten til å levle (mye) mer enn ni ganger, og ikke MINST muligheten for å lage egne abilities. Dette forlenger jo levetida med N*27, og bare det burde si litt... Så; når en er ferdig med å pløye seg igjennom all kreativiteten til Blizzard så lar Blizzard deg like godt være like (om ikke enda mer) kreativ sjøl, JEG LIKER DETTE! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 JayHem, ja den er kul, liker og lage nye maps på den baser på Ringenes Herre men gå hit alle dere warcraft fans: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...33371&forum=101 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 jepp TFT er genialt har ikke prøvd den editoren enda men har brukt den vanlig litt. modda en del map jeg ikke var helt fornøyd med osv. har ikke prøvd å lage noen fra scratch enda men :oops: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Ka med at alle her i fra forumet som spiller WC3 på bnet hoster en custom game med navn "Gamer.no forum" elns? Så kan andre fra forumet joine, og spille i lag. /me syns det var en god ide, though eg sjøl kan ikkje hoste for tida, ødela Ti4600'en min og sitter med gf2 mx :( Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har lyst på The Frozen Throne.... Har vært på 3 forskjellige sjapper nå men ingen har det... Editoren på det originale W3 er jo genial så den nye bør jo være bedre! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 /me syns det var en god ide, though eg sjøl kan ikkje hoste for tida, ødela Ti4600'en min og sitter med gf2 mx :( Og hva i hule heite er galt med GF2MX? Kjører helt flott på 800*600 her, trenger ikke noe mer siden du får se det samme av brettet uavhengig av oppløsning... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 JA Blizzard har vore veldig flinke med Map Editoren Spessielt med tanke på å designe dine eigne scripts. Lenke til kommentar
aantor Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Kjempe tøff den editoren til FT ja! Jeg bare simpelten elsker at man kan få heroen til hvilken som helst level! Dessuten kan man jo fikse sånn at de forskjellige heroene får abilties som de egentlig ikke skulle hatt! Liker også den nye wispen til NE! Kan bygge shipyard og gullminer! Med det kan du få igang en skikkelig kamp mellom deg og dine venner! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 /me syns det var en god ide, though eg sjøl kan ikkje hoste for tida, ødela Ti4600'en min og sitter med gf2 mx :( Og hva i hule heite er galt med GF2MX? Kjører helt flott på 800*600 her, trenger ikke noe mer siden du får se det samme av brettet uavhengig av oppløsning... Nevn en ting som er bra med GF2 mx da... spesielt i forhold til ti4600. og ja, eg og klarer wc3 fint, med details på low-medium, og 1024x768 (lagger når det er masse som skjer da..). Poenget er at det er surt, og at pcen min var ikkje akkurat overpowered fra før.... Har prøvd å hoste, og alt går rett til h*lvette... iallefall en gang i minuttet hakker det rompa av meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå