lilleBOFF Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Fet trailer. Lovende. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg føyer meg inn blant de som synes dette var en fantastisk trailer. Det som gjør den hjerteskjærende god er at den blir fortalt i omvendt rekkefølge. Den redigerte utgaven med handlingsforløp i "riktig" rekkefølge gir ikke den samme følelsen. Dersom spillet er like godt laget vil det bli intet mindre enn fantastisk. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva barn som dør i spill, selv om det er zombie barn kommer det nok ikke i det fulle spillet Hvorfor kan man aldri få mulighet til å drepe de små irritasjonene Nice teaser trailer tho Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) "hehe, jeg drepte denne zombien ved å denge til han med en dildo" synes det blir litt teit og unødvendig brutalt i dagens zombie-spill. Til tross for at traileren ikke er spesielt morsom, så ender nok dette spiller opp i samme bås som de andre. Endret 17. februar 2011 av Nestea Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Med teaseren tatt i betraktning, så ser det ut til at vi får se en mer seriøs vinkling denne gang, med overlevelse, tap og savn i høysetet. Tror og håper dette blir langt i fra ett nytt Dead Rising. Jeg vil virkelig kjenne zombie-apokalypsen på kroppen denne gang, noe jeg håper dette spillet kan gi meg. Endret 18. februar 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Veldig bra gjennomført trailer. Sånt liker me og så er det jo zombier da, hvem liker vel ikke zombier. Gidder ikke å synse noe som helst om hvordan spillet blir basert på en fantastisk teaser som dette men er jo lov å ha forventninger Lenke til kommentar
vamptroll069 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Du får den meningen du trenger, dette blir sikkert et zombie spill aka left 4 dead Du får den meningen du trenger, dette blir sikkert et zombie spill aka left 4 dead Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er ikke zombier ihjelmelket? Lenke til kommentar
Bjornar_InnleggNO Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Utrolig bra, rett og slett drit bra! og veldig inspirert av "Lost" Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dette var en mektig god opplevelse! Klart en av de beste trailerene jeg har sett ihvertfall, "Lost" vibbene var rimelig til stede vil eg også tørre å påstå ^_^ Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 For en stemning, helt fantastisk Den og deus ex sin ..goodie. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hva barn som dør i spill, selv om det er zombie barn kommer det nok ikke i det fulle spillet Hvorfor kan man aldri få mulighet til å drepe de små irritasjonene Nice teaser trailer tho Nå ja. En zombie jente ble knertet i første episode av The Walking Dead. Har uansett 18års aldersgrense, så det er et voksenspill. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Walking Dead er forøvrig obligatorisk å se om man er fan av zombier Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Walking Dead er forøvrig obligatorisk å lese om man er fan av zombier Fikset det for deg Walking Dead var en kjempebra tegneserie før det ble en tv serie. Lenke til kommentar
madsrn Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Flere enn meg som synes det virker som at grafikken er fra de som har laget Toy Story filmene? Ser fantastisk bra ut da Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 For en FANTASTISK teaser, håper spillet blir like bra. Lenke til kommentar
nst Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Kan de slutte å post-rendre trailere!? Det ser verken sånn ut på PC, PS3 eller Xbox. Btw, har sett filmen. Er fra 1980 en gang. Var veldig fet Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Dæven detta virker bra! Får frem samme stemninga som i The Walking Dead! Selv om zombie spill ikke pleier å være helt min type spill kommer eg nokk til å vurdere dette kraftig. Ser frem til meir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå