TST Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Zombiespill fra Call of Juarez-skaperne. Se filmen nå Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 ser intresangt ut men hatter trailere som ikkje gir noen meining Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Wow... Bra trailer! Ikke noen mening, RoaRawR? De er på en ferie på en tilsynelatende fredelig øy, og så bryter helvete løs, men filmen starter med helvete og slutter med den idylliske stemningen(bakover istedet for fremover) - GENIALT i mine øyne. Endret 17. februar 2011 av Stigtrix Lenke til kommentar
Neste Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Pleier vanligvis ikke bry meg om teaser trailers, men denne var virkelig bra. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 En av de beste spillteaserne jeg har sett... noen gang! Og jeg har sett mange! Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 ser intresangt ut men hatter trailere som ikkje gir noen meining Hva mener du med at den ikke gir mening? Er en trailer for et spill... Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) hater zombier. Men jævlig bra video, nydelig grafikk, stemning. Endret 17. februar 2011 av Opptatt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Dette bekrefter bare det Kotaku sa om at filmtrailere suger, det å lage spilltrailere er en kunst. Både rørende og utrolig god trailer. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Tja, greit gjennomført, men sier absolutt ingenting om spillet untatt at der er levende døde med. *edit* Se på Rage traileren, det er en brukbar spilltrailer. La gå det ikke er sånn hjerte-smerte klimpring på piano med, men traileren får temmelig godt frem hva man kan forvente av spillet. Endret 17. februar 2011 av Miles Teg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Første gangen jer ser tenker tenker jeg at årets beste spilltrailer er kommet ut. Andre gangen jeg ser denne synker nyansene inn - desperasjonen, sinnet og følelsene. Tredje gangen jeg ser den er det lang bortimot den beste spilltraileren jeg kan huske å ha sett, og akkurat nå kommer jeg ikke på noen bedre. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Wow, kult påfunn! Kul video! Dette så jo virkelig bra ut, gleder meg til å se gameplay etterhvert. Bare det ikke er competitive multiplayer der så kan jo dette bli bra =) Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Fantastisk trailer, men er spent på hvordan Techland klarer det med nærkamp mot zombier. Ser ikke helt hvordan nærkamp holder gjennom et helt spille med zombier, men er positiv! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Dæven døttte! Dette spillet har jeg venta mange år på! Var helt sikker på det var dødt og begravet for lenge siden. Hyggelig å se prosjektet fremdeles lever. Men etter så mange år synes jeg de kunne ha vist oss noe mer fra selve spillet. Ikke bare en veldig nydelig CGI trailer. Begynte nå å lure litt på når første gangen jeg leste om dette spillet kan ha vært. Tror det var i et gammelt PCGamer, men husker ikke når. Googla litt på nettet nå, var ikke så lett å finne noe konkret info om når spill produksjonen begynte. Men en del tyder på at det var rundt 2002-2003. ca 8 år. Det er som regel ikke et godt tegn når noen bruker SÅ lang tid på et spill... Men traileren var fin... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Et ord: Fantastisk! Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tja, greit gjennomført, men sier absolutt ingenting om spillet untatt at der er levende døde med. Det er en frister (aka en teaser), den ble bare publisert med feil prefix :-) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvis spillcoveret kun inneholdt denne videosnutten ville jeg gitt spillet 8/10. For en følelesmessig rollercoaster. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Tja, greit gjennomført, men sier absolutt ingenting om spillet untatt at der er levende døde med. Det er en frister (aka en teaser), den ble bare publisert med feil prefix :-) Ah, forklarer en hel del. Begynte å lure om vi var tilbake i gode, gamle dager hvor rendringstiden på trailere og "screenshots" var motsatt proposjonalt med hvor gode spillene egentlig så ut. 3D CGI i reklamen? Garantert ræv grafikk i spillet. Endret 17. februar 2011 av Miles Teg Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Sett den et par ganger nå, og den er fortsatt helt herlig. Det er ikke nybegynnere det er snakk om her, så jeg er temmelig sikker på at spillet ikke får "ræv grafikk". Edit: Her er en redigert versjon av teaseren, som er litt mer oversiktlig. Endret 17. februar 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Garantert en av de beste trailerne i 2011. Den desidert beste så langt, i alle fall. Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Call of Deadnez :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå