Odesseiron Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ødemarka trenger en frelser - er det deg? Se filmen nå Lenke til kommentar
BionicPanda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg bare elsker apocalypse setting i spill. Ser fram til denne, håper bare den får noen RPG elementer, så blir det konge! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ser for meg at dette og Batman Arkham City kommer til å være mine GOTY i år. Som den bioniske pandaen over meg, så elsker jeg også en apokalyptisk setting. Så dette gleder jeg meg virkelig til. Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Skal si Bethesda Softworks gir ut spill ofte nå, Fallout 3, og snart med DLC, dette og ElderScrolls SKYRIM, vis jeg ikke tar helt feil da Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Skal si Bethesda Softworks gir ut spill ofte nå, Fallout 3, og snart med DLC, dette og ElderScrolls SKYRIM, vis jeg ikke tar helt feil da I fjor kom Fallout - New Vegas også glemte du at Hunted - The Demon's Forge som kommer i sommer. Endret 17. februar 2011 av ancient_scars Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 De slipper også Brink i år. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Jeg bare elsker apocalypse setting i spill. Ser fram til denne, håper bare den får noen RPG elementer, så blir det konge! Sammenlignet med feks Fallout 3 og NV (Som jeg regner med at flere automatisk drar paraleller med når Bethesda gir ut et post apokalyptisk skytespill) så er det nesten ingen RPG elementer desverre. Sånn som jeg har forstått det så skal man oppgradere våpnene istedenfor characteren. Du finner ting rundt om kring som du kan feste på våpen, og hvis du liker å bruke hagle så fester du den på hagla. Du får også muligheten til å sette opp turrets, sentry roboter osv som du også kan oppgradere gjennom spillet. Hvis man skal sammenligne dette med et annet spill så tror jeg det blir relativt nærme Metro 2033, men dette skal være mer fokusert på action. Endret 18. februar 2011 av Bjoolz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Get hype! Har gledet meg til dette lenge, og nå gleder jeg meg enda mer - dette virker veldig lovende! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg er litt redd for at den post-apokalyptiske settingen skal føles litt for velkjent, men bortsett fra det er Rage enkelt på topp 3 over spill jeg gleder meg til.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skal si Bethesda Softworks gir ut spill ofte nå, Fallout 3, og snart med DLC, dette og ElderScrolls SKYRIM, vis jeg ikke tar helt feil da Å gi ut et spill er ikke like omfattende som å produsere det da Bethesda holder på med Skyrim ja, men fallout 3 var deres forrige spill? (de hjalp vel kun til med New Vegas ettersom det var Obsidian Entertainment som produserte det) På samme måt er det ID Software som lager Rage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå