Avean Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Med CryEngine 3 har vi lykkes veldig godt med å kunne skalere spillet etter hva slags plattform man spiller på. Vi forsøker aldri å se på konsollene som om de er en hemsko, det er en utfordring vi kan løse Akkurat det der er tull. Ja de skifter detaljnivå utifra hvilken kraft du har, men størrelse på kart og friheten har blitt begrenset utrolig for første gang i et Crysis spill. Har ikke det med konsollene å gjøre vet ikke jeg. Kartstørrelsene er 1/50 del av hva Crysis 1 bød på ............ Crysis hadde sannelig store kart og mye frihet, men akk så kjedelig det var å ta seg fra A til B. Ved å sette det i et mer urbant miljø tror jeg de klarer å stramme til gameplayet litt mer, og kanskje man må bruke nanosuiten mer aktivt enn i første, hvor man bare trengte å bruke den av og til. Jeg personlig ser mer postitivt enn negativt ved at kartstørrelsen er blitt mindre. Forresten så kan jo Gamer.no ha nevnt at flerspillerdemoen kommer den 1. Mars. Jeg gleder meg. Kan være du har rett der, men jeg syns det er litt rart og tilfeldig at akkurat når Crysis går multiplattform at de plutselig må begrense spillet såpass mye Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Oppdateringen i spillestilen pleier å komme i oppfølgere. Veldig lite rart i det hele tatt. Jeg likte Crysis overraskende godt, og kan med tid og stunder faktisk fullføre det (det kom så mye annet i veien) for å plukke opp dette. Det ser ganske stilig ut, likte story-traileren selv om det ser ut som de har lånt bipedal-tanken til MGS 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå